استاندار لرستان :
هوشنگ بازوند بابیان اینکه حمایت از تولید داخلی، درون زایی و برون گرابودن اقتصاد یکی از اهداف اساسی اقتصاد مقاومتی است،گفت: مشارکت مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داردودر راستای رونق اقتصادی کشور و استان‌ها سند اقتصاد مقاومتی تهیه و اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۳۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 16 May 2016



به گزارش  تابناک لرستان ،هوشنگ بازوند بابیان اینکه حمایت از تولید داخلی، درون زایی و برون گرابودن اقتصاد یکی از اهداف اساسی اقتصاد مقاومتی است،گفت: مشارکت مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داردودر راستای رونق اقتصادی کشور و استان‌ها سند اقتصاد مقاومتی تهیه و اجرا می‌شود

استاندار لرستان که در نشست  ستاد اقتصاد مقاومتی سخن می گفت با بیان این مطلب افزود:باتوجه به اینکه امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده باید در راستای شکوفایی و رونق اقتصادی کشور عمل و نتیجه این اقدام ها به مردم و دولت گزارش داده شود.

بازوند ادامه داد: یکی از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی، درون‌زایی و برون گرا بودن اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دوسال اخیر در استان پیگیری شده است، براین اساس مدیران شهرستان ها باید در راستای تحقق این سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

بازونداضافه کرد: نیمه دوم خردادماه گزارشات و اقدامات اجرایی دستگاه‌های متولی اقتصاد مقاومتی در لرستان گرفته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و حمایت و مشارکت مردم و بخش خصوصی است.

بازوند تصریح کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید با اقدام و عمل موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی را برطرف سازند.

وی  گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفته است ودر مجموع ۳۶۸ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی خواهد شد.

بازوند اظهار دشت: از مجموع 368 پروژه، ۳۴۴ پروژه ظرف مدت زمان یک سال اجرایی و تکمیل خواهند شد.

هوشنگ بازوند یادآور شد: ۲۴ پروژه دیگر نیز که بین 20 تا 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان عملیاتی خواهند شد.

نماینده عالی دولت در لرستان تاکید کرد: بانک‌ها نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار