در سالروز آزادی خرمشهر وبا حضور محسن رضایی برگزار می شود:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرداز برگزاری مراسم گرامیداشت پیشکسوتان ورزمندگان دفاع مقدس در سالروز آزادسازی خرم شهر با حضور محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه ودبیر تشخیص مصلحت نظام خبرداد.
کد خبر: ۲۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 16 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرداز برگزاری مراسم گرامیداشت پیشکسوتان ورزمندگان دفاع مقدس در سالروز آزادسازی خرم شهر با حضور محسن رضایی فرمانده اسلق سپاه ودبیر تشخیص مصلحت نظام خبرداد.
سرهنگ محمد پاپی نژاد با اعلام این خبر بیان داشت: همه ساله همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در بروجرد برگزار می شود که امسال نیز این مراسم روز دوشنبه سوم خرداد در سپاه بروجرد برگزار می گردد.
وی افزود: سرلشگر "محسن رضایی" فرمانده اسبق سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام میهمان ویژه این مراسم هستند و مراسم از نماز مغرب و عشا آغاز می شود.
پاپی نزاد خاطر نشان کرد:با توجه به سالروز شهادت شهید محمد بروجردی در تاریخ دوم خرداد سال 62 این مراسم تحت عنوان بزرگداشت شهید بروجردی و گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار می گردد.
وی  به سالروز آزاد سازی خرمشهراشاره کرد واظهارداشت: در سوم خرداد سال 61 پس از یک ماه نبرد و عملیات رزمندگان، آخرین مرحله عملیات بیت المقدس با آزاد سازی خرمشهر شکل گرفت و شهر خرمشهر آزاد شد.
پاپی نژاد ادامه داد: در این عملیات که با حضور نیروهای دلاور بسیجی و ارتش انجام شد، علاوه بر تلفات سنگین و خسارت وارده بر ارتش عراق ، تعداد زیادی از آنها به اسارت درآمدند و شهر خرمشهر آزاد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: تدبیر حکیمانه امام (ره)که تاکید بر رزمندگان داشتند که باید خرمشهر آزاد شود و توکل رزمندگان به خدا این پیروزی را رقم زد.
محمد پاپی نژاد با بیان اینکه روز سوم خرداد روزی تاریخی و ماندگار است تاکید کرد: آزاد سازی خرمشهر با عث شاد شدن دل امام خمینی (ره)شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار