نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با کارکنان شرکت مخابرات استان:
آیت الله سید احمد میر عمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان در نشستی که با کارکنان شرکت مخابرات لرستان داشت با بیان اینکه از بین بردن آداب و رسوم و فرهنگ‌های اصیل و هجمه بر علیه باورهای دینی از استفاده‌های ابزاری استکبار جهانی از ارتباطات است گفت: نگاه مخابرات باید نگاه خدمت‌رسانی باشد زیرا اگر نگاه سودبری در جایی حاکم شود فساد اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 17 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، آیت الله سید احمد میر عمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان در نشستی که با کارکنان شرکت مخابرات لرستان داشت با بیان اینکه از بین بردن آداب و رسوم و فرهنگ‌های اصیل و هجمه بر علیه باورهای دینی از استفاده‌های ابزاری استکبار جهانی از ارتباطات است گفت: نگاه مخابرات باید نگاه خدمت‌رسانی باشد زیرا اگر نگاه سودبری در جایی حاکم شود فساد اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ارتباط با خدا بهتربن نوع ارتباطات است، افزود: مخابرات و ارتباطات را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست وامروزه پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های مخابراتی چه در بخش سخت‌افزاری و چه در بخش نرم‌افزاری توسط مهندسان ایرانی ساخته می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه ارتباطات یکی از نیازهای اولیه بشر است،تصریح کرد: ارتباط با خدا بهتربن نوع ارتباطات است.

وی خاطر نشان کرد: ارتباطات دارای انواع مختلفی مانند ارتباط طبیعی، ارتباط نوشتاری و ارتباط تصویری می‌باشد کمااینکه یکی از مهمترین مزایای ارتباطات این است که دسترسی به اطلاعات را آسان کرده است

میرعمادی اظهار داشت: استکبار جهانی از ارتباطات و تکنولوژی استفاده ابزاری می‌کند واز بین بردن آداب و رسوم و فرهنگ‌های اصیل و همچنین هجمه بر علیه باورهای دینی از استفاده‌های ابزاری استکبار جهانی از ارتباطات می‌باشد.

وی بیان داشت: تکنولوژی هم برای ما فرصت است و هم تهدید لذا باید با استفاده از ارتباطات و تکنولوژی، باورها و توانمندی‌های کشور را نشان دهیم کمااینکه ارتباطات در حال حاضر سنگ بنای پیشرفت و توسعه هر کشور است.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: ارتباطات نقش‌آفرینی مهمی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد لذا نگاه مخابرات باید نگاه سودبری نباشد بلکه نگاه خدمت‌رسانی باشد زیرا اگر نگاه سودبری در جایی حاکم شود فساد اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان مهمترین نوع ارتباطات، ارتباط با خدا و امام زمان (عج) است، برشمرد و یادآور شد: در شبکه ارتباطی بشر اگر کسی لغزش کند همه متوجه خواهند شد خداوند متعال خطاهای انسان را می‌پوشاند کمااینکه هر کس دارای وجدان بیدار باشد خداوند او را حفظ می‌کند.

همچنین درادامه  هومان محمودی، مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان نیز دراین نشست  با بیان اینکه  شرکت مخابرات در سه مقوله تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت فعالیت دارد اظهار داشت:در سال گذشته حدود ۱۸هزار پورت adsl در سطح استان واگذارشده است این در حالی‌است که در سال‌جاری حدود ۳۰هزار خط جدید به مشتریان واگذار خواهد شد.

محمودی افزود:  طبق برنامه‌ریزی انجام شده سال‌جاری 6000 تلفن ثابت را در سطح استان واگذار خواهد شد وپروژه انتقال فیبر نوری از خرم‌آباد به کوهدشت و الشتر نیز در حال انجام است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار