مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست هماهنگی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز :
،گودرز کریمی فرمدیر کل آموزش و پرورش لرستان درنشست هماهنگی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز عنوان کرد:توسعه مشارکت های همه جانبه یکی از سیاست های محوری آموزش و پرورش است .
کد خبر: ۲۳۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 18 May 2016

به گزارش تابناک لرستان ،گودرز کریمی فرمدیر کل آموزش و پرورش لرستان درنشست هماهنگی هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز عنوان کرد:توسعه مشارکت های همه جانبه یکی از سیاست های محوری آموزش و پرورش است .
وی  به اهتمام آموزش و پرورش بر شناسایی و جذب خیرین اشاره کرد و گفت : خیرین مدرسه ساز پشتوانه های اصلی آموزش و پرورش در توسعه عدالت آموزشی هستند

کریمی فر: دغدغه و حساسیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فضاهای مناسب آموزشی مایه امید بخشی و دلگرمی آموزش و پرورش است و دستگاه تعلیم و تربیت از تمام ظرفیت ها برای ترغیب بهتر و بیشتر خیرین به این امر مقدس و خداپسندانه استفاده می کند .

وی با اشاره  به برگزاری نمایشگاه جانبی این جشنواره تصریح کرد : این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی دستاوردها و خدمات آموزش وپرورش در توسعه عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش است .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به  برگزاری مقدماتی این جشنواره در مناطق و شهرستان های لرستان اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت و مشارکت خیرین  بستر مناسب برای اعتلای آموزشی و پرورشی خیرین فراهم شود .

همچنین در این نشست مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره ب به اهداف برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز با هدف ترویج فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی ، شناسایی و معرفی خیرین مدرسه ساز و تجلیل از خیرین برگزار می شود .

وی ببا اشاره به برگزاری هفده جشنواره در سالهای گذشته  خاطر نشان کرد : هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هشتم خرداد ماه سال جاری در شهرستان خرم آباد  برگزار می شود .

محمد چگنی با اشاره  به تمهید مقدمات لازم برای برگزاری مطلوب چشنواره هجدهم عنوان کرد: از ماهها قبل مقدمات برگزاری جشنواره آغاز شده و تلاش می شود تا جشنواره هجدهم با کیفیت بهتری اجرا شود تا شاهد ورود خیرین در امر مدرسه سازی باشیم .

وی با اشاره به  راه اندازی 25غرفه در نمایشگاه جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان بیان داشت: این غرفه ها در حوزه های تاسیسات ،مصالح ساختمانی ، فرهنگی ؛هوشمندسازی مدارس ، کانون پرورش فکری ،آموزشی ،فرهنگی و ورزشی و..... برپا می شوند .

چگنی تاکید کرد: نمایشگاه هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز از سوم تا هفتم خرداد  ماه در بوستان بزرگ  دریاچه کیو افتتاح خواهد شد و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 8صبح تا 23شب از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند .

همچنین  رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با اشاره  به تعداد پروژه های آموزشی  خیرساز لرستان اظهار داشت: تا کنون بیش از ۲۵۶ پروژه آموزشی در سطح استان از سوی خیرین مدرسه ساز لرستان احداث شده است.

وی  افزود: این تعداد پروژه آموزشی در قالب هزار و ۳۲ کلاس درس احداث شده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با بیان اینکه زیربنای این تعداد پروژه آموزشی احداث شده از سوی خیرین لرستانی را ۱۰۲ هزار و ۸۱۷ متر مربع  است گفت: این میزان فضای آموزشی از سوی خیرین حقیقی، حقوقی در مناطق مختلف روستایی و شهری لرستان احداث شده اند.

رضویبه  برگزاری هجدهمین  جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان  اشاره کرد وخاطر نشان ساخت :در سال گذشته ۵۵ پروژه خیرساز  در استان در دست احداث بود  که از این تعداد ۲۷ مورد آنها تکمیل و به بهره برداری رسید 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار