وزیر کشور در یادواره 10 هزار شهید عشایر در خرم آباد :
رحمانی فضلی اقتصاد مقاومتی را اولویتی برشمردکه که رهبری برای ما تعیین کرده است وخاطر نشان ساخت : اقتصاد ما نباید به بیرون از کشور چشم داشته باشد ونقطه ضعف ما اقتصاد و وابستگی اقتصادی است.
کد خبر: ۲۳۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 19 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،وزیر کشور در مراسم یادواره ۱۰ هزار شهید عشایر کشوردر خرم آباد با بیان اینکه خدا را شاکر هستم که توفیقی دست داد در این ایام و در چنین جلسه با شکوهی حضور پیدا کنم  تصریح کرد: امیدورام بتوانم توشه ای از این جمع عظیم نورآنی برای خود بردارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به حاضران در جلسه عنوان کرد: ما باید قدر شهدا را بدانیم و همه شاکر آنها باشیم  و  باید شکر لسانی، قلبی و عملی نسبت به شهدا داشته باشیم.

وزیر کشور اظهار داشت: شکر عملی  به این معنی د است  که ما در راه ائمه، شهدا و راهی که ولی فقیه زمان برای ما تعیین کرده قدم برداریم .

رحمانی فضلی افزود:شهید از نظر ما ذکر است چرا که ما را از غفلت دور کرده و به یاد خدا می اندازد.

وی  یادآور شد:شهید برای ما به معنی عبودیت و بندگی است و ما امروز به شهدا می گوییم که مطئمن باشید از اسلام دست بر دار نیستیم و با دشمنان اسلام در هر لباس و قدرتی باشیم کنار نخواهیم آمد.

رحمانی فضلی  به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره داشت و  خاطر نشان ساخت: ما امروز به دنبال اجرای یکی از فرامین مقام معظم رهبری در کشور یعنی تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری به خوبی به مسئله اقتصاد در کشور اشاره کرده اند و بر لزوم توجه به آن تاکید دارند.

رحمانی فضلی  اقتصاد مقاومتی را اولویتی برشمردکه که رهبری برای ما تعیین کرده است وخاطر نشان ساخت : اقتصاد ما نباید به بیرون از کشور چشم داشته باشد ونقطه ضعف ما اقتصاد و وابستگی اقتصادی است.

این مقام افزود: همان گونه که ما در جنگ ثابت کردیم که یاران خوبی برای نظام هستیم امروز در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز ثابت  می کنیم  که همان یاوران همیشگی نظام هستیم.

وزیر کشور بیان کرد: امروز تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور در دستور کار قرار گرفته است ودر این راستا سه استان به عنوان الگو در این زمینه معرفی شده اند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان به حاضران تاکید کرد::من مسئول مستقیم تحقق اقتصاد مقاومتی در این سه استان هستم ودر این مجلس عظیم اعلام می کنیم که آمادگی کامل را داریم که طرحهای اقتصاد مقاومتی بسیج را در دست گرفته و زمینه تحقق آنها را در لرستان محیا کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار