کد خبر: ۲۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 19 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار شهرستان دلفان گفت : 57 مدرسه تخریبی در این شهرستان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان برای تخصیص اعتبار نوسازی است .

جعفر طولابی افزود : در شهرستان دلفان بیش از 374 باب آموزشگاه وجود دارد که تعداد 57 باب از آنان به سبب قدیمی و فرسوده بودن مشکلات فراوانی را برای دانش آموزان بوجود آورده است .
به گفته وی ، اداره آموزش و پرورش مرکز شهرستان دلفان و بخش کاکاوند بیش از 28 هزار نفر دانش آموز را زیر پوشش تحصیلی خود دارند .
وی یاد آور شد : در سطح شهرستان دلفان 40 مدرسه کانکسی و فلزی وجود دارد که از این تعداد 33 واحد در بخش کاکاوند و هفت واحد در آموزش و پرورش شهرستان دلفان وجود دارد که از استانداردهای لازم جهت مکان مناسب دانش آموزی برخوردار نیستند .
به گفته این مسئول ، 21 واحد آموزشی شهرستان دلفان نیازمند مقاوم سازی است که توجه مسئولان نوسازی جهت تخصیص اعتبار مورد نیاز برای مقاوم سازی را می طلبد .
وی تصریح کرد : وضعیت مکان های آموزشی در شهرستان دلفان وضعیت مناسبی نیست و این موضوع نیازمند کمک خیران نیک اندیش و توجه مسئولان استانی است تا بتوانیم بخشی از مشکلات آموزش و پرورش منطقه را حل کنیم .
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار