منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم:
علی رستمیان منتخب مردم سلسله و دلفان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درجریان دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به جایگاه رفیع دستگاه تعلیم و تربیتگ عنوان کرد : مسئولین خود را وامدار فرهنگیان می دانند و توسعه و پیشرفت جامعه مرهون تلاش و فداکاری معلمان است .
کد خبر: ۲۳۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 20 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، منتخب مردم سلسله و دلفان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درجریان  دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به  جایگاه رفیع دستگاه تعلیم و تربیتگ عنوان کرد : مسئولین خود را وامدار فرهنگیان می دانند و توسعه و پیشرفت جامعه مرهون تلاش و فداکاری معلمان است .

 علی رستمیان  افزود: وحدت ،همدلی و هم افزایی عامل اصلی توسعه و پیشرفت استان است و ایجاد وحدت ، تعامل ، پشتیبانی و همراهی با مدیران دغدغه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیچ خیری در اختلاف ،تفرق  و  تنش نیست ، خاطر نشان کرد: باید با وحدت رویه و همدلی زمینه خدمت بیشتر به مردم و قشر شریف فرهنگیان را فراهم کرد .

رستمیان با بیان این نکته  که در جای جای سخنان مقام معظم رهبری و مدیران ارشد نظام سخن از ارج و منزلت والای فرهنگیان است  تصریح کرد:اگر کشوری بخواهد در مسیر رشد و بالندگی قدم بردارد باید آموزش و پرورش را درست ببیند و حمایت کند .

منتخب مردم سلسله در مجلس دهم با اشاره به شخصیت قابل احترام  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  بیان داشت : آموزش و پرورش لرستان کارآمدی وتوانمندی لازم را در سایه این مدیریت علمی کسب کرده و انتظار می رود تا در آینده شاهد توفیقات بیشتر دستگاه تعلیم و تربیت لرستان باشیم .

رستمیان در پایان  از اعلام آمادگی خود برای همکاری با آموزش و پرورش استان در امر دستیابی به اهداف کلان خبرداد

همچنین در این دیدارمدیر کل آموزش و پرورش لرستان با ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت  گفت : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها  برای اعتلای تعلیم و تربیت هوشمندانه استفاده می کند .

گودرز کریمی فر خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش گسترده ترین نهاد آموزشی و فرهنگی کشور است که باید با توسعه مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین اداره شود و نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نخبگان در تحقق اهداف آن  تعیین کننده است . 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار