کد خبر: ۲۳۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 20 May 2016


به گزارش تابناک به نقل از  بازتاب بروجرد، حجت الاسلام"حسن ترابی" در ششمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع)که به مناسبت روز جوان در سالن دکتر زرینکوب اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد گفت: هفته جوان فرصت مناسبی است تا مشکلات جوانان مطرح شود .
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از هر انقلابی متعلق به جوانان است و جوانان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دوران 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و بیشترین شهدا دوران دفاع مقدس جوانان بودند که با غیرت دینی خود افتخاراتی را کسب کردند.
به گفته وی جوانان در راستای سازندگی، فناوری هسته ای و اطلاعاتی، تا کنون بسیار خوب عمل کرده و موفقیت های زیادی را در این حوزه کسب کرده اند.
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: کشور ما کشوری جوان است به طوری که یک سوم جمعیت کشور را جوانان تشکیل داده و نیاز است نیازهای واقعی جوانان در نظر گرفته شود.
وی افزود: نیازهای جوانان باید اولویت بندی شود و مسئولان باید دغدغه رفع مشکلات جوانان از جمله اشتغال و ازدواج را داشته باشند.
به گفته وی بسیاری از جوانان فارغ التحصیل بیکار هستند و باید برای رفع مشکل بیکاری که در حال تبدیل شدن به یک بحران است فکری شود.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات جوانان ازدواج است و بالا رفتن سن ازدواج با فرهنگ دینی ما تناسبی ندارد .
وی با انتقاد از عدم اعتبار به حوزه جوانان بروجرد گفت: چند سالی است که که اعتبار در حوزه جوانان به بروجرد داده نشده و اگر وزارت ورزش این اعتبار را به بروجرد اختصاص داده نیاز است در این راستا عدد و ارقامی ارائه شود.
به گفته وی برخی از سالها رقم های کلانی در استان هزینه شده ولی این اعتبار مربوط به کل استان است .
در پایان از 12 جوان برتر بروجرد در بخش های مختلف و جوان یاوران با اهدای هدایایی تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار