کد خبر: ۲۳۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 20 May 2016


http://yaftenews.ir/images/93/94-2/khojaste.jpg

به گزارش تابناک لرستان ،به نقل از خبرگزاری برنا ،معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور از فرماندار خرم‌آباد تقدیر کرد.

  "علی باقرزاده" در نامه‌ای رسمی از اقدامات مثبت و مطلوب فرماندار خرم‌آباد در راستای برنامه‌ریزی، پی‌گیری و برگزاری جلسات مستمر جهت پیشبرد اهداف نهضت سوادآموزی تقدیر کرد.
در نامه‌ی باقرزاده آمده است:
جناب آقای حبیب اله خجسته پور فرماندار محترم شهرستان خرم‌آباد
با صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد و عرض احترام، به این وسیله از زحمات جناب‌عالی و مجموعه‌ی محترم شهرستان به سبب برگزاری منظم جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی، حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های شتاب بخشی ریشه‌کنی بی‌سوادی، در گروه سنی 10-49 شهرستان و پوشش 116 درصدی عملکرد دوره‌های سوادآموزی نسبت به حجم ابلاغی برنامه در سال 1394 توسط ناحیه 2 اداره آموزش‌وپرورش آن شهرستان تشکر می‌نمایم. این مهم موجب گردیده تا سطح دانش و توانمندی اقشار محروم جامعه ارتقا یافته و به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جامه عمل پوشانیده است.
امید است در سال 1395 که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام (سال اقتصادی اقدام و عمل) مزین گردیده، با مدیریت و مساعی جناب‌عالی، تلاش و همدلی مردم و مسئولان شریف و ولایت مدار شهرستان و با عزمی بر خواسته از روحیه انقلابی در انجام امور فرهنگی به‌ویژه با سوادی کامل در گروه هدف، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده گردد.
علی باقرزاده
معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور

 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار