معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان درهمایش تجلیل از 313جوان برتر لرستانی :
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عصر جمعه در آیین همایش تجلیل از 313 جوان برترو ورزشکار لرستانی گفت :برای تحقق اشتغال جوانان لرستانی نیازمند سرمایه‌گذاری سالانه ۴ هزار میلیارد تومانی هستیم که در این راستا اکنون چندین طرح بزرگ در لرستان در حال شکل‌گیری هستند.
کد خبر: ۲۳۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 21 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عصر جمعه در آیین همایش تجلیل از 313 جوان برترو ورزشکار لرستانی گفت:  جایگاه نخبگان در انقلاب اسلامی ارزنده است زیرا جوانان محور اصلی در شکل گیری انقلاب اسلامی بوده اند.

سید سعید شاهرخی افزود: درصد بالایی از جوانان لرستانی بیکار هستند وبه همین دلیل با برنامه ریزی مناسب و ایجاد اشتغال به دنبال کاهش آمار بیکاری در لرستان هستیم.

وی با اشاره به انتخاب لرستان به  عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با حمایت نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی و با توجه بیشتر به قشر جوان باید گامی برای تحقق این مهم برداشته شود.

شاهرخی دغدغه دولت و مدیریت ارشد استان را توجه به اشتغال و معیشت جوانان برشمردو، خاطر نشان کرد: از همان اوایل آغاز به کار دولت تدبیر امید، به دنبال تحقق این موضوع هستیم، چرا که در سال‌های گذشته، استان با بیکاری زیادی مواجه شده است.
وی ادامه داد: در راستای تحقق این موضوع نیز با تلاش‌های صورت گرفته در لرستان به‌عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب‌شده و دولت نیز اختیارات لازم را به وزیر کشور داده و این ایشان نیز اختیارات خود را به استان‌ها تفویض اختیار کرده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ابراز امیدواری کردبا حمایت نمایندگان منتخب مردم بتوانیم نرخ بیکاری را در لرستان کاهش دهیم.

سید سعید شاهرخی درپایان اظهار داشت: برای تحقق این موضوع نیازمند سرمایه‌گذاری سالانه ۴ هزار میلیارد تومانی هستیم که در این راستا اکنون چندین طرح بزرگ در لرستان در حال شکل‌گیری هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار