کد خبر: ۲۳۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 21 May 2016

کراپ‌شده - آیت الله میرعمادی

















تابناک لرستان :نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظان امنیت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: روز و شب نیمه شعبان بسیار فضیلت دارد.

شب نیمه شعبان، شب رحمت است

وی با بیان اینکه شب نیمه شعبان شب بسیار مبارک و با فضیلت است عنوان کرد: امام باقر(ع) می فرماید بعد از شب قدر هیچ شبی به اندازه شب نیمه شعبان برتر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شب نیمه شعبان شب«برات» است بیان داشت: برات به معنای آزادی از دوزخ و آتش جهنم است.

آیت الله میرعمادی شب نیمه شعبان را لیله مبارک و رحمت عنوان کرد و گفت: شب نیمه شعبان را باید قدر بدانیم و برای این شب اعمال فراوانی ذکر شده است.

وی غسل کردن، دعا کردن، خواندن ۱۰۰ رکعت نماز، استغفار کردن، خواندن زیارت امام حسین(ع) را از جمله اعمال شب نیمه شعبان عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از اعمال شب نیمه شعبان احیا و شب زنده داری است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پیامبر (ص) می فرماید هر کس شب نیمه شعبان را شب زنده داری کند قلب و دل او در روزی که همه دلها می میرد، نمی میرد.

لزوم برگزاری جشن های نیمه شعبان

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ما امروز در دوره انتظار و عصر غیبت به سر می بریم گفت: در عصر غیبت مهم ترین وظیفه منتظران دعا کردن برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) و همچنین دوری از گناهان است.

وی با تاکید بر اینکه انتظار و آمادگی در این زمینه از وظایف ما و برترین عبادت است گفت: در این راستا ما باید نیمه شعبان را قدر بدانیم و به امام زمان(عج) توسل جسته و دعا کنیم فرج این امام بزرگوار هر چه زودتر فرابرسد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بر لزوم برگزاری جشن نیمه شعبان در استان تاکید کرد و گفت: منتظران امام زمان(عج) باید در این روز خوشحال باشند و اقدام به برگزاری جشن و چراغانی کنند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظان امنیت هستند

آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روز نیمه شعبان را روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری کرده اند گفت: در این راستا وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) مسئولیت امنیت جامعه را بر عهده دارند.

وی سربازان گمنام امام زمان(عج) را حافظان امنیت جامعه نامید و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) نام و نشانی از خود نمی گذارند و تلاش و کوشش برای حفظ امنیت و آسایش کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این تلاش و کوشش سربازان گمنام امام زمان(عج) از اخلاص، ایثار و فداکاری آنها نشات گرفته است گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا پایه های اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستحکم بماند.

اشراف کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه با زحمات و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) امروز ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که داعش در کشورهای منطقه و اروپایی اقدام به ناامنی، بمب گذاری و ... می کند اما در ایران اسلامی نتوانسته کوچکترین حرکتی را انجام دهد و این امر نیز نتیجه تلاش و کوشش سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی ما است.

وی با بیان اینکه در استان لرستان نیز اقدامات ارزشمندی از سوی نیروهای اطلاعاتی انجام شده و این مایه افتخار است عنوان کرد: مبارزه با گروه های تروریستی، ضد انقلاب، حضور در عرصه فضای مجازی، مقابله با مواد مخدر، قاچاق، جلوگیری از اقدامات مخل امنیت و ... از جمله اقدامات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای امنیتی کشور در حوزه های مختلف بیان داشت: یکی از نمونه های اقدامات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربه بر پیکره گروه تروریستی ریگی است.

فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار بود

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) مجال هر گونه اقدام را از گروه های تروریستی گرفته اند عنوان کرد: آنها با هوشیاری، مجاهدت، تلاش، کوشش و ... در مقابل گروه های تروریستی ایستاده اند و این امر در نزد خدای متعال بسیار ارزشمند بوده و مردم نیز قدرشناس زحمات انها همواره هستند.

وی در ادامه سخنان خود به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس است تصریح کرد: فتح خرمشهر از عنایات حق تعالی به ملت بزرگ ایران اسلامی بود و ایام الله ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه زمندگان ما با توکل بر خدا و استقامت و ایستادگی خرمشهر را فتح کردند گفت: فتح خرمشهر یک معجزه بود به طوری که امام(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مقاومت ملت ایران سبب عقب نشینی دشمنان می شود

وی با تاکید بر لزوم ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان بیان داشت: به طور حتم هر جایی که ایستادگی و مقاومت ملت ایران بوده پیروز بوده ایم و به موفقیت دست یافته ایم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بعد از مذاکرات هسته ای آمریکا به بانکها گفته بود که با ایران معامله انجام ندهند گفت: در این راستا به آمریکا هشدار داده شد و مقام معظم رهبری به صراحت به آمریکا اعلام کرد که باید سر قول و قرارهایی که داده بایستد.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: این امر موجب شد که صبح امروز بیانیه صادر و اعلام کردند که بانکها می توانند به صورت قانونی با ایران معامه کنند و از موضع خود عقب نشینی کردند.

وی با تاکید بر اینکه استقامت ملت ایران دشمن را به عقب می راند گفت: توکل بر خدا و ایستادگی ایران سبب عقب نشینی دشمن می شود و به طور حتم با روحیه مقاومت می توانیم همه مشکلات را حل کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار