کد خبر: ۲۳۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 21 May 2016



عباس گودرزی  اظهار کرد: اولویت مجلس با هر حزب و گروه سیاسی که باشد، باید توان خود را در حوزه اقتصاد کشور متمرکز کند.

وی در پاسخ به این سوال که پیشتازی حزب اصولگرا در مجلس دهم چه نقشی در خط مشی مجلس دارد، ادامه داد: بدنه مجلس دهم بدون توجه به پیشتازی هر حزب و گروه سیاسی باید توان خود را حول محور رفع مشکلات اقتصادی متمرکز کند.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر این اساس پیشتازی اصولگرایان نباید خط مشی سیاسی را برای مجلس دهم تعریف و ترسیم کند.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان بیشترین و مهمترین خواسته مردم شهرستان بروجرد از خود را اشتغال و رفع چالش‎های موجود در این زمینه معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان تغییر در شهرستان هستند، خاطرنشان کرد: مردم معتقدند که فضای فعلی و ساختار موجود ماشینی نیست که ما را به مقصد برساند.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت ایجاد تغییراتی در وضعیت فعلی این شهرستان تاکید و بیان کرد: خواست مردم تغییر در جهت حرکت به سمت رونق خصوصا در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری است.

گودرزی در پاسخ به اینکه آیا این تغییر شامل تغییر مدیریتی هم می‎شود، تصریح کرد: بدون تردید یکی از بخش‎‏های مهم برای پیشرفت و تعالی شهرستان بروجرد ساختار مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه بروجرد نیاز به هوای تازه دارد، اضافه کرد: شهر باید یک نفس جدید بکشد.

منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی اولویت‎های کاری خود اشاره و اظهار کرد: یکی از این اولویت‎ها تلاش در جهت تزریق امید در زندگی مردم است.

گودرزی ایجاد ارتباط نزدیک با اقشار مردم و پیگیری به منظور حل مسائل و مشکلات آنها خصوصا تلاش در جهت جذب سرمایه‎‏گذار و تقویت اشتغال‎زایی در شهرستان بروجرد را از دیگر اهداف و اولویت‏‎های کاری خود دانست.

وی با اشاره به اینکه مشکلات یک شبه در شهرستان بروجرد ایجاد نشده است، اضافه کرد: پیگیری از طریق دستگاه‎های مربوطه با هدف رفع مشکلاتی که در این شهرستان ریشه دوانده و بر بستر آن نشسته‎اند، ضروری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار