کد خبر: ۲۳۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 21 May 2016

چاه آب


به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار خرم‌آباد گفت: ۱۵۶ حلقه چاه غیرمجاز شهرستان خرم‌آباد با حمایت دستگاه قضاء تعیین تکلیف شوند.

  حبیب اله خجسته پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی برداشت محصولات کشاورزی شهرستان خرم‌آباد که در محل فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد اظهارداشت: 156 حلقه چاه غیرمجاز شهرستان خرم‌آباد با حمایت دستگاه قضاء تعیین تکلیف شوند.

وی بر ضرورت برخورد با کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت نمی‌کنند و از آب برداشت بی‌رویه دارند تأکید کرد و افزود: از متولیانی امر انتظار می‌رود که هیچ‌گونه سفارشی را در رابطه با بهره‌برداران متخلف نپذیرند تا با این افراد برخورد قانونی انجام شود.

فرماندار خرم‌آباد ضمن انتقاد از وجود زباله در حریم رودخانه خرم‌آباد و جنوب این شهر عنوان کرد: شهرداری خرم‌آباد نسبت به پاک‌سازی زباله‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه با صدور اعتبارنامه منتخبان مجلس پرونده انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی بسته‌شده است گفت: انتظار داریم که با پایان یافتن انتخابات جلسات به‌صورت منظم و طبق روال معمول برگزار شود.

جوادی کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد نیز در این جلسه بابیان اینکه کلیه امکانات برای برداشت محصول بسیج شده است، گفت: هر روز 200 لیتر گازوئیل سهمیه برای کمباین‌ها اختصاص‌یافته است.

وی بر ضرورت تسهیل شدن ترد کمباین‌ها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه ممکن است در اطراف تفرج‌گاه‌های محل برداشت کمباین‌ها دچار آتش‌سوزی شود ضرورت دارد که مراقبت‌های لازم در این زمینه انجام گیرد.

کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد خواستار توقیف کمباین داران متخلف شد و گفت: در بحث خروج گندم از استان مشکلی نداریم چون گندم خروجی در هرکجای کشور به نام شهرستان خرم‌آباد ثبت می‌شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر عده‌ای قیمت‌های بذری و باکیفیت شهرستان را با 200 تا 300 تومان بیشتر از قیمت تضمینی خریداری می‌کنند، تصریح کرد: درگذشته گندم باکیفیت به عراق فرستاده می‌شد؛ اما در حال حاضر خروج گندم از کشور ممنوع است و بااین‌حال باید مراقب باشیم که این مسئله دوباره تکرار نشود.

جوادی با اشاره به اینکه سال گذشته 100 هکتار از بهترین مزارع شهرستان به‌ ویژه در زاغه، گریت و رباط براثر آتش‌سوزی خسارت دید عنوان کرد: برای مقابله با آفت سن نیازمند همکاری دیگر ادارات جهت تأمین خودروهای شاسی‌بلند هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار