کد خبر: ۲۳۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 21 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان از برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع فتح خرمشهر و همچنین مسابقه دل‌نوشته با موضوع راهیان نور و کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس در دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان خبرداد.
به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه‌هایی در دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست بصیرتی با حضور کارشناسان فرهنگی، فعالان دانشجویی مراکز آموزش علمی ـ کاربردی استان، قربانی مشاور استاندار و حجت‌الاسلام سبزواری معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان لرستان اشاره کرد.
محمدزاده، رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان لرستان آشنا کردن دانشجویان با فرهنگ ایثار و مقاومت را از مهم‌ترین اهداف این نشست بیان کرد و گفت: در این نشست پیرامون شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بحث می‌شود.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی استان در راستای بزرگداشت سوم خردادماه بیان کرد: مسابقه دل‌نوشته با موضوع راهیان نور در استان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.
محمدزاده بابیان این‌که دانشجویانی که از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: دانشجویان فرصت دارند تا بیستم خردادماه آثار خود را به دبیرخانه استان ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: در روز سوم خردادماه مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع فتح خرمشهر و مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع یکی از کتاب‌های دفاع مقدس در سراسر مراکز آموزشی استان برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان لرستان گفت: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران که از ۳۱ اردیبهشت‌ماه تا روز چهارم خردادماه انجام می‌شود از دیگر برنامه‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی استان لرستان به‌شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار