کد خبر: ۲۳۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 21 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری جشن ویژه نیمه شعبان و سالروز ولادت امام مهدی(عج) در ۲۰ بقعه متبرکه استان لرستان خبرداد. حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‎زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه لرستان، در رابطه با برنامه‌های اوقاف لرستان به‌مناسبت نیمه شعبان، گفت: به‌مناسبت ایام ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان ۲۰ امامزاده شاخص در استان لرستان میزبان جشن‌های ویژه این ایام هستند.
وی افزود: این برنامه شامل جشن، سخنرانی و مولودی‎خوانی در باب امام زمان(عج)، فلسفه انتظار و مهدویت و برپایی ایستگاه‌های صلواتی است.
عباس‌زاده اضافه کرد: در برخی از امامزادگان شاخص استان نیز مراسم احیای شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد که در خرم‌آباد قرار است این مراسم احیا نیمه‌شعبان ویژه دانشجویان در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد برگزار شود.
لازم به ذکر است، خانه قرآنی نورالهدی روستای گوشه‌محسن بروجرد نیز در نظر دارد مراسم احیای شب نیمه شعبان را در این خانه قرآنی برگزار کند و در روز ولادت امام زمان(عج) نیز مراسم جشن در این خانه قرآنی و سطح روستای گوشه‌محسن برگزار می‏‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار