فرماندار دلفان :
جعفر طولابی فرماندار دلفان گفت:در ارتقای سطح تقسیمات کشوری خاوه از دهستان به بخش تبدیل شد و طرح تأسیس دو بخش میربگ جنوبی و ایتیوند جنوبی نیز در وزارت کشور هستند و انتظار می‌رود این مهم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.
کد خبر: ۲۳۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 23 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،جعفر طولابی فرماندار شهرستان دلفان  در جریان  مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث سد تاج امیر نورآباد به خبرنگاران گفت:  امنیت، آرامش کشور، عظمت و اقتدار نظام حاصل خون پاک شهداست.

وی با باین اینکه ما امروز شاهد اقدامات و خدمات ارزشمند نظام هستیم تصریح کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده شاهد آغاز عملیات سد تاج امیر هستیم

طولابی خاطر نشان کرد:این پروژه  سال‌ها تعطیل بوده و جزو مطالبات مردم شهرستان نورآباد بوده که با تلاش استاندار لرستان و همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

وی بیان داشت: با توجه به مشکلات منطقه خدمات نظام و دولت‌ها قابل تحسین است و دربخش خاوه نظام و دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای را داشته‌اند.

طولابی گفت: به رغم این خدمات عمق محرومیت‌های این شهرستان بسیار زیاد است و این توقع را از قرارگاه سازندگی داریم در آبادانی این شهرستان از ظرفیت‌های قرارگاه استفاده شود.

وی ادامه داد:در ارتقای سطح تقسیمات کشوری خاوه از دهستان به بخش تبدیل شد و طرح تأسیس دو بخش میربگ جنوبی و ایتیوند جنوبی نیز در وزارت کشور هستند و انتظار می‌رود این مهم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

طولابی عنوان کرد:شهرستان دلفان 150 هزار نفر جمعیت دارد این در حالیست که این شهرستان تنها 96 تخت بیمارستانی دارد.

وی اضافه کرد: نورآباد نیازمند بیمارستان دیگری است ودراین شهرستان به ازای هر 650 نفر یک‌تخت بیمارستانی نیاز است در حال حاضر نیازمند 134 تخت بیمارستانی دیگر در دلفان هستیم.

طولابی تصریح کرد: احداث سد تاج امیر یکی مطالبات مردم شهرستان دلفان محسوب می‌شود که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عملیات این پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء و با پیگیری‌های استاندار لرستان آغاز شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر گاوداری 6000 رأسی در این بخش درحال احداث بوده و همچنین با مشارکت ایران و فرانسه توافقاتی برای شیلات این شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار دلفان تاکید کرد:  برخی از مسیرهای دسترسی در این شهرستان مال‌رو هستند به‌ عنوان‌مثال یکی از مسیرهای این شهرستان جاده میربک جنوبی است که 22 کیلومتر مسیر خاکی بوده که 10 کیلومتر آن راه شکافی شده و اعتبار آن نیز توسط وزارت راه و شهرسازی اختصاص ‌یافته است.

جعفرطولابی اظهار داشت : 15 روستا در این مسیر قرار دارند که در زمستان راه دسترسی آنان قطع می شود و البته مطالعات آن انجام شده و انتظار می‌رود قرارگاه هر چه سریع‌تر آن را به سرانجام برساند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار