کد خبر: ۲۳۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 23 May 2016













به گزارش تابناک لرستان ،رئیس هیأت کشتی لرستان از تلاش برای میزبانی کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در این استان خبر داد.

وحید والیزاده مرادی  اظهار کرد: تیرماه مرحله نخست لیگ برتر به میزبانی خرم‌آباد برگزار خواهد شد که به دنبال فراهم کردن شرایط مطلوبی برای این پیکارها هستیم.

وی ادامه داد: هدف ما میزبانی جام باشگاه‌های جهان در سال جاری میلادی است و با برگزاری لیگ فصلی استارت این کار را می‌زنیم و امیدواریم که این میزبانی مطلوب باشد تا بتوانیم جام باشگاه‌های جهان را هم برگزار کنیم. در رشته فرنگی امسال این جام در مجارستان برگزار می‌شود ولی میزبان کشتی آزاد هنوز مشخص نشده که تلاش می‌کنیم میزبانی را بگیریم.

والیزاده مرادی تأکید کرد: لرستان پتانسیل خوبی برای میزبانی دارد و از همه ظرفیت‌ها برای هر چه بهتر برگزاری لیگ بهره خواهیم برد.

رئیس هیأت کشتی لرستان به حضور تیم بیمه رازی در این استان اشاره کرد و افزود: به حضور تیمی از لرستان در لیگ برتر مصمم بودیم که پس از جلسه با غلام محمدی و طالب نعمت‌پور که از افتخارآفرینان کشور هستند و تعصب خاصی به استان خودشان دارند و رایزنی با مدیران بیمه رازی خوشبختانه این امر میسر شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت کشتی لرستان بالاست، اضافه کرد: قصد داریم از تمام ظرفیت‌ها برای پشتوانه‌سازی استفاده کنیم و پرورش استعدادهای این رشته یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماست

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار