سرلشگر محسن رضایی در خرم آباد:
سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه در فرودگاه خرم آباد در جمع اصحاب رسانه درپاسخ به پرسشی یکی از خبرنگاران مبنی بر تندروی سعودی ها در قبال ایران گفت:سعودی ها دیوانه وار در محیط آرام و امن منطقه دخالت می کنند. دبیر تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مسئولان کشور باید از حالت صبر و انتظار در قبال عربستان بیرون بیایند زیرا عربستان با صبر و انتظار دولتمردان ما به صراط مستقیم بر نمی گردد.
کد خبر: ۲۳۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 23 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام   روز دوشنبه در فرودگاه خرم آباد در جمع اصحاب رسانه  درپاسخ به  پرسشی یکی از خبرنگاران  مبنی بر تندروی سعودی ها در قبال ایران گفت:سعودی ها دیوانه وار در محیط آرام و امن منطقه دخالت می کنند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مسئولان کشور باید از حالت صبر و انتظار در قبال عربستان بیرون بیایند زیرا عربستان با صبر و انتظار دولتمردان ما به صراط مستقیم بر نخواهدگشت.
محسن رضایی افزود: مسئولان باید از حالت انفعالی خارج شوند و بسیاری از جنایات سعودی ها را برای کشورهای اسلامی روشن و مشخص کنند.
وی  دررابطه با  اوضاع سوریه، نقض آتش بس ها و شیطنت های آمریکا نیز خاطر نشان کرد: این اولین بار نیست که آمریکایی ها از فریب و نیرنگ در روابط بین الملل و مذاکرات صلح استفاده می کنند.
رضایی ادامه داد: باید با توجه به اقدامات آمریکا، کلمه 'فریب' را روی مجسمه آزادی در آمریکا نصب کنند تا ماهیت آن روشن شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وفرمانده اسبق سپاه پاسداران به خبرنگاران با بیان اینکه  آمریکایی ها حداکثر سو استفاده از مذاکرات را برای تقویت تروریست ها و تکفیری ها انجام می دهند  تاکید کرد:منظور آنان از طرح هر آتش بس، یک تنفس برای تقویت تروریست ها است.
گفتنی است که سرلشگر محسن رضایی  برای  سفری  یک روزه  در لرستان حضوریافته و  شرکت در دو یادواره گرامیداشت سوم خرداد در خرم آباد و بروجرد از برنامه های سفر یک روزه ایشان است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار