محسن رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان :
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان در دیدار باآیت الله سید احمد میرعمادی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دلیل سفر من به لرستان همزمان با سوم خرداد احترام به شهدا، رزمندگان، ایثارگران و روحانیت این استان بوده است. تصریح کرد:باید حقیقت جنگ و دفاع مقدس را آن گونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم چرا که این امانتی در دست ماست
کد خبر: ۲۳۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 23 May 2016



به گزارش خبرنگار تابناک لرستان ، پیش از ظهر امروز دوشنبه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان در دیدار باآیت الله سید احمد میرعمادی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دلیل سفر من به لرستان همزمان با سوم خرداد احترام به شهدا، رزمندگان، ایثارگران و روحانیت این استان بوده است. تصریح کرد:باید حقیقت جنگ و دفاع مقدس را آن گونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم چرا که این امانتی در دست ماست.

سرلشگر رضایی با بیان این مطلب افزود: روحانیت لرستان مانند بقیه نیروها همواره در هشت سال دفاع مقدس در صحنه بوده وفعالیت داشته اند.

وی خاطر نشان کرد:حضور روحانیت هم در صحنه رزم و هم در صحنه تبلیغات هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ بوده است .

دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امامخمینی (ره) فرمودند ما مانند امام حسین(ع) وارد جنگ شدیم و مانند این امام بزرگوار نیز از جنگ خارج می شویم اظهار داشت:مانند امام حسین(ع) از جنگ خارج می شویم به معنی کاری که حضرت زینب (س) انجام داده اند، است .

محسن رضایی یادآور شد:کسانی که شهید شدند کار حسینی انجام دادند و ما نیز که توفیق را پیدا نکردیم باید حقیقت جنگ و حقیقت دفاع مقدس را آن گونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم چرا که این امانتی در دست ما محسوب می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار