نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به محسن رضایی :
آیت الله سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در جریان دیدار با دبیر تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد با بیان اینکه وظیفه ما این بوده که تاریخ دفاع مقدس که دور از چشم ظاهری مردم است را ترسیم کنیم تصریح کرد: دو نوع دیدگاه و تحلیل در رابطه با دفاع مقدس در ذهن ها وجود دارد یکی از آنها مسائل ظاهری، عملیات ها و ... بوده و دیگری حقیقت، باطن جنگ و دیدگاهی که به عنوان معجزات دفاع مقدس می توانیم داشته باشیم
کد خبر: ۲۳۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 23 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،آیت الله سید احمد میر عمادی  نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در جریان دیدار با دبیر تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد با بیان اینکه  وظیفه ما این بوده که تاریخ دفاع مقدس که دور از چشم ظاهری مردم است را ترسیم کنیم تصریح کرد: دو نوع دیدگاه و تحلیل در رابطه با دفاع مقدس در ذهن ها وجود دارد یکی از آنها مسائل ظاهری، عملیات ها و ... بوده و دیگری حقیقت، باطن جنگ و دیدگاهی که به عنوان معجزات دفاع مقدس می توانیم داشته باشیم

آیت الله میرعمادی با بیان این مطلب خطاب به سرلشگر محسن رضایی  گفت :ما حضور شما در رابطه با بیان باطن دفاع مقدس را مغتنم می دانیم چرا که با بیان آنها گوشه هایی از حقایق دوران دفاع مقدس آشکار می شودو مردم از آن بهره  می برند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  خاطر نشان کرد: این امر کار سنگینی است و شما ذخیره ای برای تحقق این موضوع محسوب می شوید.

آیت الله سید احمد  میرعمادی خطاب به دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه  شما در دوران دفاع مقدس فرمانده بوده‌اید تاکید کرد:ما  به  نقش شما در دوران دفاع مقدس  افتخار می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار