کد خبر: ۲۳۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 23 May 2016

سردار کشکولی
به گزارش تابناک لرستان ، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر ضرورت تقویت خودباوری و ظرفیتهای داخلی کشور تاکید کرد.

سردار مرتضی کشکولی ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر که در محل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد اظهار داشت: در عملیات حاج عمران لشگر ۵۷ لرستان با گرفتن سه هزار کشته از عراق باعث شد ابتکار جنگ دوباره به جمهوری اسلامی برگردد.

وی به شهادت ۲۹۷ نفر از رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران اشاره کرد و افزود: در این عملیات هزار و ۲۰۰ رزمنده مجروح شدند و بیش از ۹۰ تیپ در این عملیات جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: رشادت و جان فشانی رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران باعث شد که سردار محسن رضایی تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان را به لشگر ارتقاء دهند و با تراز مقام این لشگر شش ماه بعد از عملیات حاج عمران این لشگر به عملیات کربلای چهار ورود پیدا کرد و توانست شلمچه را فتح کند.

سردار کشکولی اضافه کرد: پیروزی در عملیات کربلای چهار راه ورود به عملیات کربلای پنج را باز کرد و این عملیات منجر به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شد.

وی پیروزی رزمندگان در عملیات حاج عمران را از معجزات جنگ دانست و افزود: پژوهشگران باید روی این مسئله کار کنند که چگونه می توان از یک تیم منهدم شده توسعه شکل بگیرد.

فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه امروز در کشور به همان روحیات زمان جنگ نیاز داریم، تصریح کرد: تقویت خودباوری، اتکاء به خداوند و بارور کردن ظرفیت های داخلی نیاز امروز ماست.

سردار کشکولی گفت: درست است که امروز دشمنی دشمنان کشور بغض آلودتر و زیادتر از گذشته است اما دیگر دست از براندازی نظام و حتی تغییر رفتار با ایران برداشته است و دیگر از حربه ای برای عدم صدور انقلاب استفاده نمی کند بلکه تمام سعی خود را برای کم اثر کردن سرعت انقلاب بکار گرفته است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه ایران از تبدیل شدن به یک قدرت منطقه ای درحال عبور بوده شایسته است کارگزاران نظام با درک صحیح از انقلاب و معارف آن خود را برای برهه ای که ایران نقش تمدن سازی داشته باشد آماده کنیم.

سردار کشکولی گفت: از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تقاضا داریم در طراحی و تببین هرچه بهتر اسلامی تر شدن و انقلابی تر شدن دولتمردان و کارگزاران کشور به رهبری کمک کند تا بتوانیم در تراز تمدن سازی موثر واقع شویم.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار