محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به‌منظور یک سفر یک‌روزه به استان لرستان سفرکرده است، در بدو ورود پس از استقبال جمعی از فرماندهان نظامی و مقامات ارشد استان به دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد رفت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: شهادت توفیق الهی است و حال ما در این دوران وظیفه‌ داریم آن دلیر مردی‌ها و حماسه‌ها را برای نسل امروز همچون حضرت زینب(س) شرح دهیم.
رضایی پس از  دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و شرکت در همایش سوم خردادماه، با سید نور خدا موسوی دیدار کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دیدار با سید نور خدا موسوی و خانواده شهداء عصر امروز در سی و دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید محمد بروجردی و گردهمایی بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس با محوریت بزرگداشت سرلشگر شهید محمد بروجردی در  شهرستان بروجرد حضور پیدا می‌کند.
دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستان
دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستاندیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستاندیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستاندیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستاندیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستاندیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستاندیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستاندیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت با نماینده ولی‌فقیه در لرستان