کد خبر: ۲۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 24 May 2016



به گزارش تابناک لرستان، فرمانده قرارگاه سازنگی خاتم الانبیاء (ص) گفت : قطعه اول آزاد راه خرم آباد - اراک در سال 96 آسفالت می شود .

سردار سرتیپ عبادالله عبداللهی روز سه شنبه بیان کرد: این قطعه که از خرم آباد آغاز می شود 70 کیلومتر طول دارد که برای اجرای آن 12 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی افزود: در سال جاری تمام توان خود را برای انجام امور زیرسازی این مسیر ارتباطی بکار خواهیم گرفت تا مردم بروجرد و خرم آباد در سال آینده از آن بهره مند شوند .
وی، با اشاره به نقش آزاد راه خرم آباد - اراک اظهار داشت : با اجرای قطعه اول این آزاده راه 40 کیلومتر کاهش مسیر خواهیم داشت و علاوه بر آن زمینه ایمنی مسافرت و کاهش سوخت از مزایای قطعه اول این طرح به شمار می رود .
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) از آزاد راه خرم آباد - اراک به عنوان یکی از پروژه های مهم زیرساختی لرستان یاد کرد و اظهار داشت : اجرای این طرح یکی از خواسته های اساسی مردم لرستان است و این قرارگاه وظیفه خود می داند که با تمام توان در جهت اتمام و بهره برداری از این پروژه حرکت نماید .
وی ، یکی دیگر از طرح های مهم قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را سد رودبار عنوان کرد و افزود : این سد تنها سدی است که به صورت فایناس با چینی ها در حال ساخت است که مراحل پایانی خود را طی می کند و به یاری خداوند کار آبگیری آن بزودی آغاز خواهد شد .
وی ، با اشاره به طرح های محرومیت زدایی در لرستان اظهار داشت : یکی از رویکردهای قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) محرومیت زدایی و خدمت به محرومین است و در این راستا قرارگاه به مناطق محرومینی که تا شعاع 70 کیلومتری پروژه ها قرار دارند خدمت رسانی می کنند طرح هایی چون احداث مسجد ، مدرسه و خانه عالم را به اجرا در خواهد آورد .
سردار عبداللهی یاد آور شد: در بحث محرومیت زدایی درلرستان اقدامات شایسته ای انجام گرفته است و با توجه به سیاست خود بنا نداریم آنها را رسانه ای کنیم اما قرارگاه خاتم در سطح مناطق محروم لرستان طرح های زیادی را به اجرا در آورده است .
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ، یکی از عوامل مهم توسعه نیافتگی لرستان را در گذشته نبود وحدت در میان مسئولان، مردم و نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت : با وحدت و همدلی و صمیمیت میان مردم و مسئولان می توان از حقوق لرستان دفاع کرد و مطالبه گر خوبی برای مردم بود و امیدواریم نمایندگان لرستان ، مسئولان و مردم در موضوعاتی که مربوط به حق و حقوق لرستان است ید واحده باشند .
وی خاطر نشان کرد : با توجه به جایگاه و نقش استاندار به عنوان عالی ترین مقام سیاسی و اجرایی لرستان بایستی وی را محور وحدت قرار داد و با هماهنگی چون دیگر استانها در منافع ملی لرستان با هم یک صدا حقوق لرستان مطالبه نمایند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار