کد خبر: ۲۳۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 24 May 2016
کراپ‌شده - سرهنگ نجفی

به گزارش تابناک لرستان ،فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: طی اردیبهشت ماه سال جاری تعداد ۲۰ هزار و ۱۸۳ مورد تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ خرم آباد صورت گرفته است.

 سرهنگ حسین نجفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اول اردیبهشت ماه امسال مردم این شهرستان ۲۰ هزار و ۱۸۳ مورد تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ خرم آباد داشته اند که از این تعداد ۵ هزار و ۵۱۶ تماس آنها به صورت فوری بوده است.

وی بیان داشت: از تعداد تماس های گرفته شده، ۴۸۴ تماس غیر قابل رسیدگی و ۱۱ هزار و ۵۲۸ تماس آنها با راهنمایی و ارشاد رفع و مشکل آنها برطرف شده است.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: از تمامی تماس های گرفته شده با این مرکز هزار و ۷۳۰ نفر به صورت حضوری مراجعه و ۴۲ تماس نیازمند بررسی اطلاعاتی بوده است.

سرهنگ نجفی یادآور شد: بیشتر این اخبار مربوط به درگیری های خانوادگی بوده است که رفع این معضل در جامعه نیازمند فرهنگ سازی مناسب به ویژه از جانب اصحاب رسانه است، بنابراین در این خصوص ما نیازمند همکاری رسانه های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: همه تلاش ما در این است که مردم رضایت کامل را از حضور ۱۱۰ در موردهای اعلام شده داشته باشند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار