کد خبر: ۲۳۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 24 May 2016


خبرگزاری فارس: ملت ایران در روند مذاکرات هسته‎ای زیر بار هیچ تعهد دیگری نمی‎رود


به گزارش تابناک لرستان ،بهرام بیرانوند امروز اظهار کرد: پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در جریان برجام پایبندی در مقام اراده و نیت است.

وی عنوان کرد: تیم مذاکره‌کننده، مسببین برجام و رئیس جمهور ایران همه تعهدات را در روند برجام انجام داده‎اند و معلوم نیست اسرائیلی‎ها و یا آمریکایی‎ها به دنبال چه تعهد دیگری می‎گردند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا مبنی بر درخواست برای تحت فشار قرار دادن ایران تاکید کرد: آنها به دنبال چه تعهدات دیگری از سوی جمهوری اسلامی ایران هستند؟

بیرانوند خاطرنشان کرد: قلب رآکتور اراک با بتن پر شد، سانتریفیوژها به بدترین شکل و خشن‎ترین روش جمع‎آوری و به نوعی منهدم شد.

وی یادآور شد: دانشمندان هسته‎ای ایران متفرق شدند و اورانیوم 20 درصد و 3/5 درصد غنی شده نیز از کشور خارج شد، دیگر چه تعهدی باید انجام شود.

بیرانوند با اشاره به اینکه متاسفانه جمهوری اسلامی ایران همه تعهدات خود را در روند برجام اجرایی کرده است، تصریح کرد: ملت ایران هم زیر بار هیچ تعهدی خارج از آنچه رسما اعلام شده است، نمی‎رود.

وی اظهار کرد: مگر اینکه قول‎های یواشکی به آمریکا داده شده باشد که امیدواریم، هیچوقت اینگونه نباشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به پاسخ اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در خصوص رد اتهامات وارده به اسرائیل در خصوص جنایات جنگی ضد فلسطینی‎ها و صلاحیت این رژیم جعلی برای دریافت جایزه صلح نوبل پرداخت.

بیرانوند با اشاره به اینکه جایزه صلح نوبل یک جایزه صلح واقعی نیست، تاکید کرد: این جایزه یک جایزه سیاسی زاویه‎‏دار و مسئله‎‏دار است که به دشمنان ملت‎‏ها داده می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: بگذار هر چه می‎خواهند، از این جایزه‎‏ها به خود بدهند، اینگونه جایزه‎‏ها اعتباری در بین ملت‏‎های دنیا ندارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است، تصریح کرد: این رژیم غیرواقعی که اگر یک روز دستش را از روی ماشه‎ها و تفنگش بردارد، موجودیتش با خطر جدی مواجه می‎شود.

بیرانوند اظهار کرد: یقینا رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی از این منطقه کنده و نابود می‎شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار