معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان خبرداد:
مهرداد غضنفری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان درجمع خبرنگاران ، از شروع به کار رسمی مجتمع کشت و صنعت خرم آباد با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 24 May 2016




به گزارش تابناک لرستان،مهرداد غضنفری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان درجمع خبرنگاران ، از شروع به کار رسمی مجتمع کشت و صنعت خرم آباد با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

وی که ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از رعایت کنندگان برتر حقوق مصرف کنندگان استان حضور داشت با اعلام این خبر عنوان کرد:فردا این مجموعه عظیم با ظرفیت اشتغال بالا به طور رسمی شروع به کار خواهد کرد که این پروژه مصداق بارز درون زایی و برون گرایی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

غضنفری با اشاره به تنگناهای مالی و اعتباری دولت با بیان اینکه همه چیز با پول حل نمی شود خاطر نشان ساخت: باید همت و اراده و برنامه های دانش محور پشت هر کاری باشد که این موارد در سرمایه گذاری کشت و صنعت لرستان مشاهده شد.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود میزان سرمایه گذاری مجموعه کشت و صنعت لرستان به ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برسد.

غضنفری افزود:دولت حتی یک ریال در این مجموعه هزینه نکرده بلکه یک سرمایه گذار عرب در این مجموعه سرمایه گذاری کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یادآورشد:کارگاه عملیاتی که در استان ایجاد شده را باید به فال نیک گرفت و همه ظرفیت های فکری و فیزیکی موجود در استان برای توسعه آن مورد استفاده قرار گیرند.

مهردادغضنفری مجموعه کشت و صنعت لرستانرا ترکیبی از کشاورزی و صنعت برشمردوبیان داشت: یکی از برنامه های امسال این مجموعه احداث گلخانه ای در سه فاز بوده که فاز اول آن ۱۰ هکتار بوده و دی ماه سال جاری افتتاح شده و محصولات آن شامل سبزیجات و صیفی جات به کشور روسیه صادر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار