کد خبر: ۲۳۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 24 May 2016
معاون فرهنگي ارشاد لرستان دبير  واحد‌های تابعه اين نهاد در استان شد

به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه یافته ،نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی واحد‌های تابعه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان لرستان با هدف افزایش بهره‌وری از نیروهای موجود‌، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد‌.
در این نشست که با حضور مسئول دبیرخانه‌ی کانون‌های مساجد‌، مدیر کل حج و زیارت‌، سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی و رییس خبرگزار جمهوری اسلامی در لرستان برگزار شد‌، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به دستور وزیر مبنی بر تشکیل دبیرخانه‌ی واحد‌های تابعه‌ی وزارت در استان‌ها‌، گفت‌: بر همین اساس مدیران کل و روسای واحد‌های تابعه‌ی وزارت در استان‌، می‌بایست با محوریت این اداره کل‌، حداقل هر ١٥ روز یک بار جلسات هماهنگی را برگزار و به بررسی گزارش عملکرد، برنامه‌ها، مسائل و مشکلات موجود بپردازند.
حجت‌الاسلام "حميدرضا حنان" اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیرخانه‌، موظف است هر ٣ ماه یک بار گزارش اقدامات و جلسات برگزار شده را به وزارت ارائه دهد‌.
در ادامه "محمد خسروی" مدیر کل حج و زیارت استان گفت: برگزاری این جلسات می‌تواند موجب هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های تابعه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پرهیز از موازی‌کاری شود‌.
"شاهین فرشاد" رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) در لرستان نیز ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری این‌گونه نشست‌ها‌، افزود‌: دعوت از مسئولین اجرایی استان جهت شرکت در جلسات‌، راه‌گشا بوده و می‌تواند زمینه‌ی رفع برخی مشکلات را فراهم آورد‌.
سپس "رضا مختارپور" سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان‌ با اشاره به برخی مشکلات این نهاد‌، گفت: بیان مشکلات و ارائه‌ی راه‌کارهای مختلف برای رفع آن‌ها‌، می‌تواند یکی از خروجی‌های این جلسات باشد‌.
در بخش دیگری از این نشست‌، حجت‌الاسلام "سيد علي موسوی" مسئول دبیرخانه‌ی کانون های مساجد استان‌، با اشاره به تعامل نزدیک این دبیرخانه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، اظهار داشت‌: نزدیکی و تعامل دستگاه‌های فرهنگی استان‌، به خصوص واحد‌های تابعه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان‌، زمینه‌ساز رشد و تعالی بیش از پیش این حوزه خواهد شد‌.
در پایان نشست و با رای حاضران در جلسه "ماشاءالله امان‌الهی‌بهاروند" معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر معرفی شد‌.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار