کد خبر: ۲۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 24 May 2016




به گزارش تابناک لرستان،مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: امواج تلفن‌های همراه و دکل‌های مخابراتی سرطان‌زا نیستند.

 هومان محمودی در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: شرکت مخابرات، کاملاً خصوصی است به‌نحوی که ۵۱ درصد آن سهام‌دار عمده است، ۲۰ درصد سهم دولت، ۲۰ درصد سهام عدالت، ۵ درصد کارکنان مخابرات و ۵ درصد سایر مردم در بورس سهام‌دار هستند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۷۰ هزار تلفن ثابت و روستایی در استان واگذار شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۶ هزار تلفن ثابت واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان تصریح کرد: بیشتر مشکلات مربوط به بخش تلفن همراه استانمرتفع شده و همه‌ مراکز شهرستان‌ها دارای سایت‌های3gهستند.

محمودی با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ هزار پورت adsl در استان واگذار شده است، اضافه کرد: حدود ۶ میلیارد تومان طلب از مشترکین تلفن ثابت داریم که انتظار می‌رود مشترکین با پرداخت قبوض خود، مخابرات را در خدمات‌رسانی بهتر یاری دهند.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۳۹ پروژه و در سال ۹۵ هم ۱۷ پروژه با اعتبار کلی ۴۳ میلیارد تومان در دست اجرا قرار گرفته‌اند که به‌زودی با حضور مسئولان ارشد شرکت مخابرات به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه افزایش حق اتصال تلفن ثابت به ۲۵۰ هزار تومان هنوز ابلاغ نشده است، خاطرنشان کرد: در حوزه‌ اینترنت و adsl جز استان‌های برتر هستیم و در میان ۶ استان برتر قرار داریم.

محمودی گفت: سامانه‌های ۲۰۲۰ و ۱۱۸ و ۲۰۱۱۷ آماده‌ پاسخ‌گویی به نیازها و خرابی‌ تلفن‌های مشترکین هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار