کد خبر: ۲۳۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 25 May 2016
حضرت مهدی(عج)




















به گزارش تابناک لرستان به نقل از مهر، همایش فداییان ولایت و منتظران ظهور در خرم آباد برگزار شد.

 ظهر چهار شنبه همایش فداییان ولایت و منتظران ظهور در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد و با حضور حسین الله کرم از فعالان سیاسی کشور، روحانیون و طلاب و جمع کثیری از مردم شهر خرم آباد برگزار شد.

حبیب ایوبی یکی از روحانیون و انقلابیون شهر خرم آباد در این همایش اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و تشیع علمای بزرگ اسلام پیش قراول حرکت های انقلابی و تشکیل جبهه حق علیه باطل بودند به طوریکه در جریان پیروزی انقلاب نیز امام راحل قیام عظیم امت حزب الله علیه طاغوت را مدیریت کرد.

وی گفت: در طول جنگ تحمیلی نیز فداییان ولایت و منتظران ظهور ثابت کردند اهل کوفه نبوده و با یک اشاره امام خمینی (ره) جبهه ها را پر کردند و با دفاع جان خود از انقلاب و اسلام دفاع کردند.

ایوبی به فشار تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: ما ملت ولایت مدار خرم آباد به دنبال ایجاد بی نظمی در جامعه نیستیم.

وی با طرح این پرسش که بانوی فتنه گر در خرم آباد چه می کنند، بیان داشت: آیا حضور فتنه گر در شهر ولایت مدار خرم آباد ایجاد بی نظمی نیست؟ ما شهیدان فراوانی تقویم انقلاب کردیم که فتنه و فتنه گر جایی برای حرکت در ایران اسلامی نداشته باشند.

این روحانی انقلابی افزود: ما با اشخاص کاری نداریم بلکه با گفتمان کار داریم  لذا آن گفتمانی که می گوید آینده دنیا از آن مذاکرات است نه از آن موشک از منظر امت حزب الله خائن است.

ایوبی با بیان اینکه آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی دشمن درجه یک ملت ایران است، تصریح کرد: همه بدانند این ندای امام امت ماست و اعتقاد داریم تا ۲۵ سال آینده اثری از رژیم غاصب صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار