کد خبر: ۲۳۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 25 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،محمد بازوند امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه استودیو تلویزیون بروجرد  اظهار کرد: بروجرد از قابلیت‎‏ها و توانمندی‏‎های فراوانی در حوزه‎های مختلف برخوردار و بهره‎مند است.

وی از شهرستان بروجرد به عنوان شهر فرزانگان یاد کرد و افزود: پتانسیل‏‎ها و ظرفیت‏‎های این شهرستان بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان عنوان کرد: با افتتاح استودیو تلویزیونی شهرستان بروجرد قابلیت، ظرفیت و توانمندی بهره‎‏گیری از استعدادها و پتانسیل‏‎های این شهرستان در حوزه سیمای استانی فراهم و مهیا شده است.

بازوند ادامه داد: از امروز امکان استفاده از استعدادهای انسانی، طبیعی و خدادادی شهرستان بروجرد در راستای به تصویر کشیدن این توانمندی‏‎ها و قابلیت‎‏ها در شبکه استانی افلاک وجود دارد.

وی با اشاره به جایگاه صدا و سیمای مرکز لرستان در حوزه رسانه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: از توانمندی‏‌ها و امکانات شهرستان بروجرد در شبکه استانی افلاک که از نظر پخش شبکه‎‏ای در حد ملی است، به نحو مطلوب استفاده می‏‎شود.

لازم به ذکر است، در آیین افتتاحیه استودیو تلویزیون بروجرد نخستین برنامه تولیدی این شهرستان از شبکه استانی افلاک به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

گفتنی است، در آیین افتتاحیه استودیو تلویزیون بروجرد معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار