کد خبر: ۲۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 25 May 2016


به گزارش تابناک  لرستان، شجاع دریکوند، مشاور استاندار لرستان در چهل و دومین گردهمایی معاونین آموزشی جهاد دانشگاهی کشور که امروز چهارشنبه، پنجم خردادماه در محل سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان آغاز شده است، گفت: کار در جهاد دانشگاهی توفیق است چراکه روحیه انقلابی خود را حفظ کرده‌اند. جهاد دانشگاهی یکی از نهادها و ارگان‌هایی است که جنبه اسلامی، انقلابی و جهادی خود را هنوز نگه داشته است.
وی با بیان این‌که جهاددانشگاهی تخصص را در کنار تعهد دارد، افزود: متأسفانه با ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی عملاً روحیه انقلابی جهادسازندگی را گرفتیم و حال تخصص آنها معلوم نیست اما در جهاددانشگاهی این روحیه هنوز وجود دارد.
دریکوند ادامه داد: شما وصل معنوی به بالاترین مقام کشوری هستید که بارها ایشان در مطالب‌شان امیدواری خود را به جهاد دانشگاهی اعلام کرده‌اند.امیدواریم روحیه انقلابی و جهادی این نهاد در جامعه گسترش پیدا کند.
وی با بیان این‌که استان‌های لرستان و آذربایجان پایلوت اقتصاد مقاومتی معین شده‌اند، افزود: بر حسب وظیفه‌ای که به استاندار داده شده است وی می‌تواند مدیرانی که هم‌پای آن نیستند را کنار بگذارد.
دریکوند یادآور شد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری شیطنت استکبار هنوز وجود دارد و از توپ و تانک نمی‎ترسد بلکه از نخبه متفکر واهمه دارد که جایش در همین نهاد انقلابی است.
مشاور استاندار لرستان با بیان این‌که برای این‌که در بحث اقتصاد مقاومتی کشور سربلند شود باید از حداقل‌ها حداکثر استفاده را ببرد و باز جایگاه این موضوع، جهاددانشگاهی است، خاطرنشان کرد: همیشه کمترین حاشیه‌ها را جهاددانشگاهی داشته و جامعه به‌طور عموم آن‌را حمایت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار