کد خبر: ۲۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 25 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،علاءالدین بروجردی ظهر امروز در حاشیه افتتاح استودیو تلویزیون این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحقق این مهم به منزله ظرفیت بسیار ارزشمندی است و می‏‌تواند، عامل و زمینه‎ساز خوبی برای ظهور و بروز توانمندی‏‎های فراوان بالقوه شهرستان بروجرد قلمداد شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بروجرد از ظرفیت‎های فراوان و قابل قبولی در عرصه هنرهای متعدد برخوردار است که افتتاح استودیو تلویزیون می‏‎تواند، عاملی مهم برای عرضه و معرفی بیش از پیش آنها تلقی شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت ایجاد شده در جهت مجموعه راهبردها و سیاست‎های نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

بروجردی ادامه داد: باید در جهت ادای دین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه خون پاک هزاران شهید بنا شده است، تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد تولیدات حوزه سیما در شهرستان بروجرد در عرصه اقتصاد مقاومتی و عرصه‎های متعدد هنری به تولیدات استان لرستان کمک و نقش مکملی خوبی را ایفا کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تولیدات استودیو تلویزیونی شهرستان بروجرد باید در جهت ایفای نقش، سهم و ادای دین این شهرستان به نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

بروجردی افتتاح استودیو تلویزیونی شهرستان بروجرد را محصول و برآیند یک اقدام جمعی ارزشمند خواند و بیان کرد: همراهی‎‏ها و مساعدت‎‏های فراوان مدیرکل صدا و سیمای لرستان در تحقق این مهم نقش‌آفرین و سهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار