کد خبر: ۲۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 25 May 2016



حاشیه نشینی

به گزارش تابناک لرستان ،عضو شورای شهر خرم آباد گفت: مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد همواره مورد غفلت منتخبان ادوار مختلف شورای شهر قرار گرفته‌ است.

سیف‌الدین آشتیانی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی بوستان آفتاب محله کوی فلسطین خرم‌آباد در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: در ادواره مختلف انتخابات شورای شهر خرم‌آباد کاندیداها با دادن وعده‌های مختلف آرا مردم مناطق حاشیه‌نشین را کسب کرده‌اند اما وقتی وارد شورا شده‌اند این مناطق و وعده‌هایی که به مرم داده‌اند را از یاد برده‌اند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر خرم‌آباد در این دوره هر کدام پیگیر رفع مشکلات بخشی از شهر خرم‌آباد هستند افزود: هر محله‌ای باید از فضای سبز و تجهیزات بازی برای کودکان برخوردار باشد.

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: در گذشته با توجه به وجود زمین‌های بایر امکان اجرای پروژه‌های عمران شهری فراهم بوده است گفت: مردم به ما رای داده‌اند که پیگیر مطالبات و احقاق حقوق آنها باشیم با این حال تنها با اتحاد و همبستگی می‌توانیم در این راستا گام برداریم.

علی جهان‌آرا یکی دیگر از اعضای شورای شهر خرم‌آباد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه فضای سبز در شهر خرم‌آباد عنوان کرد: از گذشته 110 هکتار فضای سبز در خرم‌آباد ایجاد شده است اما در سال‌های اخیر ایجاد 110 هکتار فضای سبز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با حمایت استاندار لرستان در شما و جنوب شهر خرم‌آباد دو پارک آبشار طلایی و شاپوری به مساحت 75 هکتار در حال ساخت هستند تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از فضاهای سبز در دست ساخت خرم‌آباد به مقصد گردشگری تبدیل شود.

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: برج‌های دو قلو که در شهر خرم آباد در حال ساخت هستند جزو 10 سازه برتر کشور محسوب می‌شوند و با این حال با بهره‌برداری از آنها می‌توانند به عنوان یک برند معرف استان لرستان باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار