کد خبر: ۲۳۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 25 May 2016



 ایستادگی و تبعیت نکردن از دشمن در تمام مسائل کشور وجود دارد

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری برنا لرستان،عضوسابق انصار حزب الله گفت: ایستادگی و تبعیت نکردن از دشمن در تمام مسائل کشور وجود دارد و تداوم کارهای فرهنگی خودجوش در بین جوانان جامعه یکی از مصداق های واقعی این مهم است.

حسین الله کرم روز چهارشنبه در همایش فداییان ولایت ومتظران ظهور در حوزه کمالیه خرم آباد با تاکید بر این سخن امام (ره)که خرمشهر را خدا آزاد کرد اظهار کرد: در شرایطی که کشور بعد از انقلاب در آشفتگی به سر می برد و از لحاظ تسلیحاتی در مقابل دشمن در شرایط نابرابر قرار گرفته بودیم ، روحیه انقلابی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران بر روی مواضع خود باعث شد که خرمشهر از چنگال دشمنان آزاد شود.
وی آورشد: در این شرایط نابرابر بود که با مجاهدت واقعی و توکل مردم به خدا در روند آزادسازی این شهر بیش از 15 هزار اسیر عراقی تسلیم رزمندگان اسلام شدند.
وی بیان کرد: ایستادگی و تبعیت نکردن از دشمن در تمام مسائل کشور وجود دارد و تداوم کارهای فرهنگی خودجوش در بین جوانان جامعه یکی از مصداق های واقعی این مهم است.
الله کرم اظهار کرد: یکی از وظایف بچه های حزب اللهی تبیین و روشنگری خوی اشرافی گری وگفتمان های باطلی که در جامعه با هدف ترویج فرهنگ اسلام آمریکایی وارتجاعی وجود دارد می باشد.
وی بیان کرد: هدف اسلام آمریکایی واسلام انگلیسی در حمایت از وهابیت تضعیف روحیه جوانان انقلاب اسلامی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
به گفته وی اسلام آمریکایی همه ظواهر اسلامی نظیر، حج، نماز، روزه، خمس، زکات را داشته و و عمده تفاوت آن با اسلام ناب محمدی(ص)، آن است که ظلم‌ستیز نیست و به مقابله با سلطه‌جویی، زورگویی، غارتگری و خونریزی نظام سلطه و سایر حاکمان ظالم و ستمگر، اعتقادی ندارد.
اله کرم یادآورشد:کانون اصلی اسلام ارتجاعی و اسلام آمریکایی طی چند دهه اخیر وهابیت بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی برای مدتی به حاشیه رفت اما امروزه شاهد حرکت مرموز و خزنده با به وجود آمدن جریان تکفیری داعش این جریان هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار