وزیرجهاد کشاورزی در آیین افتتاح مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت :
محمود حجتی وزیرکشاورزی ، عصرروز چهارشنبه در آیین افتتاح مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت:نمی دانم با چه زبانی در رابطه با احیاء مجتمع کشت و صنعت لرستان سپاسگذاری کنم در حال حاضر ۵۰۰ نفر در مجتمع کشت و نعت لرستان مشغول به کار هستند و به طور حتم ظرف یک سال آینده ظرفیت اشتغال این مجموعه چند برابر نیز می شود .
کد خبر: ۲۳۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷ 26 May 2016

به گزارش تابناک لرستان ، محمود حجتی وزیرکشاورزی ، عصرروز  چهارشنبه در آیین  افتتاح مجتمع کشت و صنعت لرستان  گفت:نمی دانم با چه زبانی در رابطه با احیاء مجتمع کشت و صنعت لرستان سپاسگذاری کنم

وی افزود: از سرمایه گذار این مجتمع و تلاش های مدیریت ارشد استان کمال تشکر را دارم .

حجتی بیان داشت: در حال حاضر ۵۰۰ نفر در مجتمع کشت و نعت لرستان مشغول به کار هستند و به طور حتم ظرف یک سال آینده ظرفیت اشتغال این مجموعه چند برابر نیز می شود .

وی خاطر نشان کرد: در این مجموعه آخرین ابزار، امکانات و دانش به کار گرفته خواهد شد.

حجتی با بیان اینکه متاسفانه در گذشته از این ظرفیت ۱۳۰۰ هکتاری غافل بوده ایم تصریح کرد: ظرفیت عظیمی در بخش کشاورزی کشور داریم که از آن غافل بوده ایم.

وی  عنوان کرد:همواره اعلام می کنیم که کشور ما خشک و بی آب بوده و بارندگی آن کم است و این درحالیست که ظرفیت های عظیمی در حوزه کشاورزی کشور وجود دارد.

حجتی با اشاره به ظرفیت ها واستعداد لرستان در کشاورزی به خاطر خاک غنی ومنابع آبی غنی تاکید کرد: متوسط بارندگی در لرستان ۵۰۰ میلی متر بوده اما امسال این استان ۷۰۰ میلی متر بارندگی داشته است.

حجتی خاطر نشان ساخت:  در لرستان و کشور ظرفیت های فوق العاده ای وجود دارد که به راحتی از کنار آنها می گذریم ونا آگاهی و اطلاع از این ظرفیت ها و تکیه به امکانات و پول فروش نفت دلیل بی توجهی به ظرفیت های خدادادی در کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد:احیاء مجتمع کشت و صنعت کار سنگین و نمونه ای در کشور است و این مجموعه کمک بزرگی به رفع مشکلات اقتصادی خواهد کرد.

وزیر کشاورزی گفت: کلنگ زنی ساخت مجموعه کشت بافت در این مجتمع نیز ظرفیت بسیار خوبی خواهد بودچراکه این مجموعه با کار دانش بنیان همراه است.

محمود حجتی تصریح کرد: امیدواریم  اتفاقی که در مجتمع کشت و صنعت افتاده در ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی لرستان نیز به وقوع بپیوندد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار