استاندار لرستان در آیین افتتاح کشت وصنعت لرستان:
هوشنگ بازوند استاندار لرستان در آیین افتتاح مجتمع کشت و صنعت لرستان با بیان اینکه طی چند هفته اخیر عملیات اجرایی ۱۶۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در لرستان آغاز شده است گفت:وقتی به لرستان آمدم اصلی ترین مطالبات مردم استان را بررسی کردم و مطالبات ویژه مردم استان احصاء شد و تلاش برای احیاء ظرفیت های تعطیل لرستان را آغاز کردیم.
کد خبر: ۲۳۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹ 26 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،هوشنگ بازوند استاندار لرستان در آیین 
افتتاح مجتمع کشت و صنعت لرستان با بیان اینکه  طی چند هفته اخیر عملیات اجرایی ۱۶۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در لرستان آغاز شده است گفت:وقتی به لرستان آمدم اصلی ترین مطالبات مردم استان را بررسی کردم و مطالبات ویژه مردم استان احصاء شد و تلاش برای احیاء ظرفیت های تعطیل لرستان را آغاز کردیم.

بازوند افزود: پروژه کشت و صنعت لرستان بیش از ۱۲ سال تعطیل و به یک مخروبه تبدیل شده بود واحیاء آن  کار سختی بود و طی کردن مراحل اداری آن بیش از یک سال طول کشید ه است.

وی تصریح کرد: پروژه فولاد ازنا از دیگر طرح هایی است که ۱۲ سال دچار رکود و تعطیلی شده بود در حال حاضر قطعات و تجهیزات این کارخانه وارد بندرعباس شده است.

بازوند ببا بیان اینکه مجتمع مواد غذایی گهر نیز تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد پایلوت شدن لرستان به عنوان استان نمونه در اقتصاد مقاومتی را مهم دانست وافزود: احیاء مجتمع کشت و صنعت لرستان مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار