کد خبر: ۲۳۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 26 May 2016
کراپ‌شده - کتابخانه تخصصی کودک

























به گزارش تابناک لرستان ، بخش تخصصی کودک کتابخانه علامه شهیدی بروجرد افتتاح شد

بخش تخصصی کودک کتابخانه علامه شهیدی بروجرد پیش از ظهر پنج شنبه با حضور مدیر کل کتابخانه های استان لرستان افتتاح شد.

داود پهلوان مدیر کتابخانهای عمومی بروجرد در این مراسم هدف از ایجاد این مکان علمی، آموزشی را بالا بردن سطح علمی کودکان و آموزش آنها در عرصه فرهنگی خواند.

وی افزود: این مکان برای استفاده کودکانی است که همراه والدین خود به کتابخانه مراجعه و با بهرمندی از این محل فرهنگی به معلومات علمی و آموزشی خود می افزاید.

مدیر کتابخانهای عمومی بروجرد اظهار داشت : درحال حاضر تعداد ۱۳ کتابخانه به صورت عمومی و مشارکتی در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم در آینده نزدیک با تجهیز و راه اندازی دو کتابخانه بزرگ «شهید باهنر» و «استاد آیتی» بتوان گام موثری در بحث فرهنگ کتابخوانی برداشته شود.

پهلوان بیان داشت: شهرستان بروجرد از نظر فرهنگی به عنوان اولین شهر استان به شمار می آید و انتظار می رود که در بحث برنامه های فرهنگی و ایجاد فرهنگسرا، مسئولین توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند.

همچنین در ادامه این مراسم کیانی معاون عمرانی فرمانداری بروجرد با اشاره به حمایت مسئولین ذی ربط در حمایت از ساخت پروژه های فرهنگی گفت: انتظار می رود که سایر دستگاه های اجرایی در بحث سرانه و سهم میزان کتابخانه ها حمایت بیشتری کنند تا از دغدغه ها کاسته شود.

وی اظهار داشت: دولت با ایجاد زیر ساخت های فرهنگی، هنری و اجتماعی هدفی جز خدمت به مردم در برای رشد و تعالی علمی جامعه نخواهد داشت و تلاش این بوده تا از مشکلات فرهنگی کاسته شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار