معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در نشست خبری :
سرهنگ حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در نشست خبری که به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برگزار شده بود گفت: 9 هزارزائر لرستانی در قالب 11 کاروان از شهرستان های مختلف استان برای شرکت در مراسم بیست وهفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۳۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 31 May 2016




به گزارش تابناک لرستان ، سرهنگ حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در نشست خبری که به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برگزار شده بود گفت: 9 هزار لرستانی در قالب 11 کاروان از شهرستان های مختلف استان برای شرکت در مراسم بیست وهفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این حرکت عظیم عبادی وسیاسی امسال با هدف اعلام وفاداری دوباره مردم وتجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی وتجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد ماه در مرقد مطهر این امام برگزار می شود خاطر نشان کرد:به‌ تناسب جمعیت و مقدرات هر شهرستانی ثبت‌ نام برای اعزام انجام ‌شده و هماهنگی‌ها لازم با مدیران و فرمانداران انجام‌گرفته است.
پازدار بیان داشت: ثبت‌ نام زائران از 15 اردیبهشت در سراسر مساجد و پایگاه‌ها آغاز شده وتا یکم خرداد ماه ظرفیت اعزام تکمیل شد.
وی عنوان کرد: اقدامات این کاروان‌ها در قالب 10 کمیته ثبت‌نام و آمار، بهداشت و درمان، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، ترابری و پذیرایی، ارتباطات، امنیت بازرسی و نظارت، اسکان و استقرار در تهران و کمیته خواهران برنامه ‌ریزی‌ شده است.
پازدار با اشاره به اینکه در هر کاروان از شهرستان های استان یک اتوبوس به خانواده شهدا و جانبازان اختصاص داده شده استتصریح کرد:
امسال به موضوع فرهنگی و معنوی کاروان های اعزامی توجه خاصی شده وهمراه هر اتوبوس از کارون های لرستان یک مداح، روحانی، یک همیار پلیس اعزام می شوند.
وی ادامه داد:هشت هزار بسته فرهنگی برای افراد اعزام شده پیش بینی شده است که تا امروز چهار هزاربسته فرهنگی برای آماده که تقدیم زائران می‌شود.
پازدار اظهار داشت:با توجه به بخشنامه جدید بسیج مستضعفین در مراسم امسال تعدادی از زائران بالباس محلی واستان های عشایر نشین حضور پیدا می کنند.
معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان یادآور شد: هماهنگی های لازم با دانشگاه ودیگر دستگاه های اجرایی شده که تعداد از افراد خود را در این مراسم شرکت دهند.
سرهنگ حسین پازدار در خاتمه گفت: در سال 94 لرستان در ارزشیابی استانها دارای رتبه خوبی شد که امیدواریم امسال نیز با هماهنگی های لازم این رتبه ارتقا یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار