کد خبر: ۲۳۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 01 June 2016
دانش آموز استثنایی


















به گزارش تابناک لرستان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش از اجرای طرح بهبود وضعیت بهداشتی دانش آموزان دختر مناطق محروم در این استان خبر داد.

 فریبا گله دار ظهر چهارشنبه در کارگروه بانوان استان یکی از طرح های ابلاغی از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری به آموزش و پرورش لرستان را طرح بهبود وضعیت بهداشتی دانش آموزان دختر مناطق محروم استان دانست و اظهار داشت: مخاطب این طرح ۶۰۰ دانش آموز دختر بوده که بسته های بهداشتی و جزوه آموزشی برای این تعداد دانش آموز و اولیاء مادر آن ها ارسال شده است.

وی افزود: در این طرح به هر دانش آموز و والدین آن ها دو ساعت آموزش داده شده است.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش جرای طرح بهبود شیوه های مهارتی و تعاملات سه گانه در مواجه با دانش آموزان دختر را یکی دیگر از از طرح های ابلاغی از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری دانست و گفت: این طرح به صورت کارگاهی و در قالب سه کارگاه هشت ساعته برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر دوره دوم راهنمایی و اولیاء آن ها در استان اجرا شده است.

گله دار آسیب شناسی روانی، اجتماعی دانش آموزان را طرح سوم ابلاغی به آموزش و پرورش لرستان دانست و بیان داشت: این طرح برای ۶۳۰ دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه اجرا شد و نتایج طرح بصورت محرمانه به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

وی افزود: دیگر طرح ابلاغی از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری به آموزش و پرورش لرستان پوشش تحصیلی دختران بازمانده از تحصیل بود که مخاطب آن ۱۲۲ دانش آموز بوده که تا امروز ۶۵۰ دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

گله دار با اشاره به اینکه از ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیش بینی شده از سوی نهاد ریاست جمهوری برای اجرای طرح دختران بازمانده از تحصیل در لرستان حدود پنج میلیون تومان اختصاص داده شده است، اضافه کرد: مطابق این طرح باید برای جذب دختران بازمانده از تحصیل لوازم التحریر، مانتو و کمک هزینه در نظر گرفته شود که برای اجرای این طرح تا کنون حدود ۱۵ میلیون تومان از طریق خیرین جذب شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار