معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:
محمد اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان روز پنج شنبه با بیان اینکه در حال حاضر 130 روستای لرستان با جمعیت 10 تا 20 خانوار ار نعمت برق محروم هستند عنوان کرد: یکی از دلایل این مشکل صعب العبور بودن مسیر دسترسی به این روستاها است.
کد خبر: ۲۳۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 02 June 2016



به گزارش تابناک لرستان ،محمد اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان روز پنج شنبه با بیان اینکه  در حال حاضر 130 روستای لرستان با جمعیت 10 تا 20 خانوار ار نعمت برق محروم هستند ،عنوان کرد: یکی از دلایل این مشکل صعب العبور بودن  مسیر دسترسی به این روستاها است.
وی که در مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق لرستان سخن می گفت با بابیان این مطاب خاطر نشان کرد: در سالجاری برنامه جامعی برای کاهش تلفات برق در دستور کار قرار دارد
اصلانی با بیان اینکه وضعیت روشنایی شب در معابر شهر خرم آباد نیز قابل قبول نیست  عنوان کرد: انتظار می رود روشنایی معابر شهری از کیفیت بهتری بهره مند شوند و کمک به مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در رفع چالش های استان باید در اولویت قرار گیرد.
وی افزود:یکی از آفت های درون سازمانی، پرداختن به شایعات است که باید در این راستا بدون تخریب مدیران، آنان را مورد نقد قرار دهیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار