علاء الدین بروجردی :
علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد واشترینان در جشنواره تجلیل از ۲۰۰ دانش آموز بروجردی و جمعی از خیرین مدرسه ساز گفت: امروزه که شاهد پیشترفت دنیا در همه زمینه ها هستیم باید بیش از هرچیز به فکر تعلیم و تربیت صحیح نسل آینده ای باشیم که قرار است با دهکده جهانی در ارتباط باشند
کد خبر: ۲۳۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 02 June 2016



به گزارش تابناک لرستان ، علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد واشترینان  در جشنواره تجلیل از ۲۰۰  دانش آموز بروجردی و جمعی از خیرین مدرسه ساز گفت: امروزه که شاهد پیشترفت دنیا در همه زمینه ها هستیم باید بیش از هرچیز به فکر تعلیم و تربیت صحیح نسل آینده ای باشیم که قرار است با دهکده جهانی در ارتباط باشند.

بروجردی با بیان اینکه بزرگترین معضل کشور را مشکلات اقتصادی  است خاطر نشان کرد: خدا را شاکر هستیم  که در این شرایط که دولت در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی و مبارزه با تحریم هاست، افراد خیر با دادن سرمایه و اعتبارات در ساخت و ساز و عمران مدارس و مراکز بهداشتی تا حدودی از دغدغه های دولت کاسته اند.

وی افزود: پرداخت یارانه و حقوق به کارمندان یکی از مهمترین عللی است  که دست دولت را در سرمایه گذاری و ساخت و ساز پروژه های عمرانی بسته و تا حدودی در این بخش یاری خیرین را می طلبد.

بروجردی تصریح کرد: موضوع مشکلات اقتصادی باعث محدودیت های فراوانی در بخش دولتی و بالا رفتن آمار بیکاری در کشور شده و ما امیدواریم با توافقات صورت گرفته در برجام و رفع تحریم تا حدودی از این فشارها کاسته شود.

وی ادامه داد: در این شرایط باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و تبدیل استعدادهای بالقوه به توانمندیهای بالفعل زمینه را برای رشد و پیشرفت کشور فراهم کرد.

بروجردی با اشاره به ضرورت راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد عنوان کرد: در طی نشستی که  با حضور استاندار لرستان و با مشارکت سرمایهگذاران خارجی انجام گرفت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و ایجاد چندین هزار شغل در آینده ای نزدیک محقق  می شود.

وی تاکید کرد: اشتغالزایی و استفاده از تجارب کسب شده در زمینه فعالیت های اقتصادی می تواند در چنین شرایط حساسی برای افزایش تولید و بهره وری و رفع معظل بیکاری باعث پیشرفت شود.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی یاداور شد: همان طور که ملت ایران مظلومانه در دوران دفاع مقدس با دنیا جنگید، امروز هم مظلومانه در برابر جنگ اقتصادی دشمن استوار ایستاده اند و ثمره این ایستادگی رفع همه مشکلات در آینده ای نزدیک خواهد بود.

علاء الدین بروجردی تصریح کرد: استفاده از توانمندی های ملی حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی  محسوب می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار