کد خبر: ۲۳۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 02 June 2016
شبکه برق


به گزارش تابناک لرستان ،معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از کاهش هفت درصدی تلفات برق در لرستان خبر داد.

 محمود رضا حقی فام ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت برق لرستان اظهار داشت: تلفات برق در استان لرستان در مقایسه با سطح کشور کاهش یافته و در این زمینه لرستان جز سه استان برتر کشور است.

وی بیان داشت: هم اکنون شاهد کاهش هفت درصدی تلفات برق در استان لرستان هستیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران جز مناطق با تلفات بالای برق است که باید با کاهش میزان تلفات برق زمینه رشد و توسعه اقتصادی را فراهم کنیم ادامه داد: در گذشته تلفات برق کشور در حدود ۲۰ درصد بوده و باید توجه کنیم که اگر خاموشی ها افزایش یابد بی شک رغبت برای سرمایه گذاری و انجام کارهای صنعتی، اقتصادی و کشاورزی کم می شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه صنعت برق پیشران دیگر صنایع  است، عنوان کرد: اگر صنعت برق به خوبی عمل نکند بی شک صنایع، گردشگری، کشاورزی و سایر بخش ها آسیب می بیند و اگر برق در زمینه ای بد عمل کند، توسعه اقتصادی هم زیر سوال می رود.

حقی فام در بخش دیگری از سخنان خود به پیشتازی لرستان در زمینه ایجاد و توسعه کابل های خودنگهدار اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع برق لرستان مقام اول کشور در زمینه توسعه کابل های خودنگهدار برق را به خود اختصاص داده و با این اقدام در زمینه مدیریت و انضباط مالی گام موثری برداشته است.

وی ادامه داد: این استان در زمینه واگذاری انشعابات به مشترکین نیز کارنامه موفقی داشته و در صورت نبود مشکل در ظرف دو  تا چهار ساعت برای واگذاری انشعاب مشترکین شهری و روستایی اقدام کرده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر یادآور شد: در وضعیت هایی مانند بحران ها و بلایای طبیعی نیز که لرستان از جمله استان های حادثه خیز بوده، شرکت توزیع برق لرستان بر اساس گزارش های ارائه شده، موفق عمل کرده است.

حقی فام عنوان کرد: با توجه به پتانسیل های این استان در حوزه نیروی انسانی نیز انتظار می رود، مدیریت جدید برای استفاده از نیروهای جوان و بومی، کاهش تلفات برق، دریافت مطالبات و ... اقدام کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار