کد خبر: ۲۳۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 02 June 2016



به گزارش تابناک لرستان به نقل از بازتاب بروجرد،"قدرت اله سعادتی" رئیس سازمان تامین اجتماعی بروجرد گفت: ابتدای امسال 483 نفر از کارگران نساجی بروجرد با سابقه های مختلف کاری لغو قرارداد شدند و بعد از برنامه ریزی و پیگیریهای لازم سرانجام کار برقراری بیمه بیکاری این کارگران در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تا کنون تشکیل پرونده و مقرری بیمه بیکاری 400 کارگر نساجی در تامین اجتماعی انجام شده که از این تعداد 250 نفر نخستین بیمه بیکاری خود را دریافت کرده اند.
سعادتی اظهار داشت: 83 نفر دیگر از کارگران در حال برقراری بیمه بیکاری هستند که تا پایان خرداد حقوق همه کارگران لغو قرارداد شده از طریق بیمه بیکاری به حسابشان واریز می شود.
به گفته وی لغو قرارداد 483 کارگر نساجی بروجرد به دلیل اجرای طرح توسعه اجرا شد و قرار شده که همه کارگران اول مهر ماه دوباره بازگشت به کار شوند.
به گزارش بازتاب بروجرد ابتدای امسال 483 نفر از کارگران نساجی بروجرد به دلیل اجرای طرح توسعه لغو قرارداد شدند که پس از مدتها از لغو قرارداد دچار سردرگمی شده بودند و در این راستا پیگیریها و گزارش های مختلفی تهیه شد و سرانجام بعد از گذشت 75 روز از لغو قرارداد، اولین بیمه بیکاری به حساب کارگران واریز شده است.
در حال حاضر نساجی بروجرد با حدود 500 کارگر فعالیت دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار