کد خبر: ۲۴۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 05 June 2016













به گزارش تابناک لرستان ،رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: نرخ پذیرش و ثبت‌نام دانشجو در دانشگاه‌های علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بالاتر از میانگین کشوری است.

دکتر عبدالرضا مجد‌الدین  اظهار کرد: بهترین زمینه‌سازی استقبال داوطلبین و کسانی که تحصیلات عالی حوزه مهارتی را دنبال می‌کنند بحث عملکرد و خروجی‌های قبلی مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است.

وی ادامه داد: ادعایی نداریم اما به نظر می‌رسد نرخ جذب بالای 70 درصد دانشجویان در سال 94 و سال‌های قبل در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از میانگین کل کشوری بالاتر است و این اعتمادی است که جامعه از خروجی فارغ‌التحصیلان، کیفیت فضاها و امکانات و تجهیزات و روش‌های تدریس داشته است.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: به لحاظ سابقه و پیشینه دانشگاهی بودن جهاد دانشگاهی و فضای کارآفرینانه به لحاظ پژوهشی، فرهنگی و فناورانه در حوزه تکنولوژی و مرکز رشد و کسب تجربه و مهارت کسب و کار همه این موارد کمک می‌کند تا داوطلبان انتخابی که می‌کنند با شناخت و بینش باشد تا عایدی بیشتری نصیب‌شان باشد.

وی گفت: در حال حاضر 62 هزار نفر در دانشگاه‌های علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند و تاکنون یک‎صد هزار نفر از این مراکز فارغ‌التحصیل شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار