مدیرکل ثبت احوال لرستان:
مصطفی امانی‎پورمدیرکل ثبت احوال لرستان با بیان اینکه20 درصد طلاق‎ها در سال اول زندگی به وقوع می پیوندد. تصریح کرد:سال گذشته 3551 واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که 28.4 درصد طلاق‎ها مربوط به مردان 25 تا 29 سال و 23.8 درصد نیز مربوط به همین گروه سنی برای زنان است.
کد خبر: ۲۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 05 June 2016





به گزارش تابناک لرستان ،مصطفی امانیپورمدیرکل ثبت احوال لرستان درجمع خبرنگاران با بیان اینکه 20 درصد طلاقها در سال اول زندگی به وقوع می پیوندد. تصریح کرد:سال گذشته 3551 واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که 28.4 درصد طلاقها مربوط به مردان 25 تا 29 سال و 23.8 درصد نیز مربوط به همین گروه سنی برای زنان است.

امانی پور  افزود: نسبت ازدواج به طلاق در کشور 4.2 است، و این نسبت در لرستان 5.4 است.

وی ادامه داد:تقریباً به ازاء هر 5.5 ازدواج یک واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.

امانیپور با بیان اینکه   رتبه استان ما در شاخص طلاق 20 است  خاطر نشان کرد: طول مدت پایداری در کمتر از یکسال 20 درصد و در پنج سال اول زندگی مشترک حدود 57 درصد بوده که منجر به طلاق شده و در مجموع میانگین طول مدت ازدواج در کل طلاقها 6.7 سال بوده است.

این مسئول   اظهار داشت:باید برای  رفع چالشهای بهوجود آمده در زمینه طلاق  چاره اندیشی کرد لذاتمامی مسئولان استان در هر زمینهای که میتوانندباید برای رفع این مشکل  که جوانان وخانواده ها به آن دچار هستند  کمک کنند .

منبع: تابناک
برچسب ها: طلاق ، ازدواج ، ثبت واحوال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار