کد خبر: ۲۴۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 05 June 2016

خبرگزاری فارس: اعزام 300 مبلغ و مبلغه به مساجد بروجرد در ماه مبارک رمضان


حجت‌الاسلام والمسلمین صادق جعفرپور امروز  اظهار کرد: در کنار مبلغان بومی مبلغانی نیز از حوزه‎های علمیه، قم، اصفهان و مشهد در ماه رمضان به این شهرستان اعزام می‎شوند.
وی عنوان کرد: اعزام مبلغان بومی و غیربومی اعزام شده به شهرستان بروجرد پیش از آغاز ماه رمضان به مساجد شهری و روستایی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: هدف از  اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد این شهرستان بیان معارف اسلامی با استفاده از اساتید با تجربه برای روزه‎داران است.
جعفرپور بیان احکام را یکی از محورهای کاری مبلغان اعزامی به مساجد شهرستان بروجرد در ماه مبارک رمضان خواند و ادامه داد: در فرصت ماه مبارک رمضان مبلغان به بیان احکام و پاسخگویی به شبهات دینی شهروندان می‌پردازند.
وی ادامه داد: مبلغان اعزامی به مساجد این شهرستان در کنار احکام به بیان  موضوعاتی نظیر  سبک زندگی اسلامی، بصیرت دینی، ولایت فقیه، آسیب‎های ماهواره و استفاده صحیح از فضای مجازی می‎پردازند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: بر این اساس اولویت‏های کاری مبلغان در ماه مبارک رمضان عمدتا حول محورهای مذهبی، فرهنگی و بصیرتی در جریان است.
 جعفرپور اضافه کرد: قرائت قرآن یکی از برنامه‎های همه مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان است.
وی از اعزام یکی از مفسران نامی کشور به شهرستان بروجرد در ماه مبارک رمضان امسال برای نخستین‌بار خبر داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار