معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی:
محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی درجریان مراسم معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی لرستان به خبرنگاران گفت: ۲۰۰ نیروی جدید در این وزارتخانه جذب خواهند شد.
کد خبر: ۲۴۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 05 June 2016




به گزارش تابناک لرستان ، محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی درجریان مراسم معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی لرستان به خبرنگاران گفت: ۲۰۰ نیروی جدید در این وزارتخانه جذب خواهند شد.

شرفشاهی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵۰ نیرو برای وزارت اقتصاد و دارایی جذب شد ه بود خاطر نشان کرد:امسال هم برنامه داریم ۲۰۰ نیروی دیگر را جذب کنیم.

وی عنوان کرد: آزمون استخدامی و مراحل مقدماتی جذب ۲۰۰ نفر توسط وزارت اقتصاد و دارایی انجام شده و امیدواریم پذیرفته شدگان در شش ماه دوم سال جاری جذب شوند.

شرفشاهی تصریح کرد: بخش ذی حسابی ادارات استانی این وزارتخانه با خلاء جدی در حوزه منابع انسانی مواجه است و عمده نیروهای جذب شده توسط وزارت اقتصاد و دارایی در بخش ذی حسابی ادارت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

شرفشاهی ضمن اشاره به تدوین سند راهبردی وزارت اقتصاد و دارایی اظهار داشت: این سند با هفت راهبرد اصلی مشخص و تدوین شده و از سال ۹۳ برش استانی آن به سایر استان ها ابلاغ شد و استان ها در این زمینه نقش خوبی ایفا کردند و قرار است هر شش ماه یکبار این سند مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی یادآورشد: سند راهبردی وزارت اقتصاد و دارایی متاثر از اسناد بالادستی و برنامه های رئیس جمهور بوده است.

محمد شرفشاهی در خاتمه تاکید کرد:بناست بسیاری از برنامه های تدوین شده در سند وزارت راهبردی اقتصاد و دارایی محقق شوندلذا انتظار داریم مدیران استانی حوزه وزارت اقتصاد و دارایی در راستای تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید برای تدوین سند راهبردی این وزارتخانه اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار