کد خبر: ۲۴۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 05 June 2016
سردار لرستانی به عنوان قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ،وزير كشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، علي مويدي را به سمت قائم‌مقامی ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب كرد.
 "عبدالرضا رحماني فضلي" با صدور حکمی علي مويدي را به عنوان قائم‌مقام دبیر کل ستاد منصوب و از زحمات دكتر عليرضا جزيني تقدير شد.
متن حكم انتصاب به شرح ذيل است:
جناب آ‌قاي علي مويدي
نظر به مراتب تعهد، شايستگي و تجارب ارزشمند جنابعالي در امر مبارزه با مواد مخدر به موجب اين حكم شما را به سمت قائم‌مقام دبیر کل ستاد منصوب مي‌نمايم.
لازم است با هماهنگي كليه سازمان‌ها و دستگاه‌هاي عضو ستاد در راستاي اجراي هرچه بهتر و شايسته‌تر سياست‌هاي كلي مبارزه با مواد مخدر ابلاغي مقام معظم رهبري «مدظله‌العالی» و نظارت دقيق بر اجراي بند 57 سياست‌هاي كلي برنامه ششم توسعه كشور، همچنين اولويت‌هاي ابلاغي به سازمان‌هاي و دستگاه‌هاي عضو و مرتبط ستاد و نظارت و پيگيري بر اجراي مصوبات ستاد اقدامات مؤثر به عمل آورده و نسبت به تحقق كامل آن‌ها بر برنامه‌ریزی دقيق و هدفمند اهتمام نمایید.
توفيقات شما را در راستاي انجام اين ماموريت مهم و خطير و اجراي سياست‌ها و برنامه‌هاي ستاد با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در ظل توجهات حضرت وليعصر (عج) تحت رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحماني فضلي
وزير كشور و دبیر کل ستاد

قابل ذکر است سردار سرتيپ‌ دوم "علي مؤيدي" متولد 1342 در روستاي صاحب‌الزمان پيرجد از توابع خرم‌آباد، دانشجوي مقطع دكتراي مديريت گرايش استراتژيك، سال 1382 از درجه سرهنگي به سرتيپ دومي ارتقا يافت.
وي فرمانده انتظامي استان‌هاي گلستان، هرمزگان و فارس بوده است و از 13 شهريور 1390 تاکنون نيز به عنوان رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر كشور فعاليت داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار