کد خبر: ۲۴۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 06 June 2016


سامان کاشی


به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار بروجرد تعداد بیکاران کارخانه سامان کاشی بروجرد را ۴۵۰ نفر برشمرد و گفت: این کارخانه در صورت دریافت تسهیلات مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

  مسلم پور قاسمیان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد در رابطه با وضعیت کارخانه سامان کاشی این شهرستان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری زیادی در این کارخانه انجام‌شده اما با این حجم سرمایه‌گذاری 450 نفر بیکار شدند.

وی افزود: اگر تسهیلاتی برای کارخانه سامان کاشی در نظر گرفته  شود امکان راه‌اندازی آن وجود دارد ازاین‌رو مشکل فقط بانک‌ها بودند که اکنون با مصوبه مجلس ممکن است رفع شود.

فرماندار بروجرد یکی دیگر از پروژه‌های مشکل‌دار این شهرستان را شرکت سحردشت غرب برشمرد و عنوان کرد: این شرکت به یک میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه در گردش نیاز دارد که توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

وی در نظر گرفتن اعتباراتی برای پروژه‌های خیر ساز را کار ارزشمندی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه خیرین شهرستان بروجرد مطرح می‌کنند که اگر تسهیلات دریافت کنند پروژه‌ها را زودتر به اتمام می‌رسانند که لازم است به این حوزه نیز توجه ویژه‌ای شود.

پور قاسمیان تصریح کرد: چند پروژه خیر ساز ازجمله اورژانس و چند خانه بهداشت در شهرستان بروجرد در حال احداث است که اگر به آن‌ها مقداری کمک شود زودتر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: به‌کارگیری 25 تا45 درصد بخش کشاورزی بروجرد در بحث تولید دام و دام‌پروری است اما مرغداری‌های این شهرستان به دلیل نداشتن سرمایه در گردش معطل‌مانده‌اند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در برخی از نقاط استان با یک سرمایه در گردش می‌توان حجم انبوهی از کار، اشتغال و تولید زیادی ایجاد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار