کد خبر: ۲۴۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 06 June 2016


خبرگزاری فارس: برخورد قاطع دستگاه قضا با روزه‌خواران در ملأعام

به گزارش  تابناک لرستان ، سعید رازانی ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی شهرستان خرم‌آباد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و حلول این ماه مبارک اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه خدا، پاکی و آزادگی است که همه ما باید تلاش کنیم در این ماه پر فضیلت از تمام خوبی‎ها و فضائل آن برخوردار شویم.

وی افزود: نیروهای انتظامی باید برخورد با روزه‌خواران به ویژه در ملأعام، برخورد با موتورسیکلت‎های پلاک مخدوش و فاقد پلاک، برخورد قاطع با تیراندازی‌ها سطح شهر و برخی از مراسم‌ها و... را در اولویت کاری خود قرار دهند.

رازانی ادامه داد: در این ماه بزرگ گشت‌های انتظامی حضور فعال‌تری در سطح شهرستان داشته باشند و بیش از هر زمان دیگر امنیت و احساس آن را برای مردم عزیز تامین کنند، زیرا در ماه مبارک رمضان روزها و شب‌های مانند شب قدر وجود دارد که حضور پلیس و تامین امنیت مردم در این ایام بسیار با اهمیت است.

دادستان خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مردم بیش‌ترین اعتماد را نسبت به نیروی انتظامی و لباس آنها دارند که این سرمایه بزرگی برای ما و ناجا است، بنابراین باید سعی شود که این اعتماد از بین نرود و هر روز در بین مردم بیش‌تر شود.

وی در خصوص برخورد قاطع دستگاه قضا با روزه‌خواران به ویژه کسانی که بدون عذر در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، اظهار کرد: در این زمینه جلسه‌های مختلفی با قضات برگزار شده و قرار بر این است که با تمام کسانی که توسط نیروی انتظامی دستگیر و به علت روزه‌خواری بدون عذر در ملأعام به مراجع قضایی معرفی شوند، برخورد قاطع صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار